Sv: InsektIndsigt & KælderKryb

VoBo skrev:

Du kan stemme én gang fra hver pc.

Det er faktisk ikke rigtigt, hvis du har flere browsere så kan du stemme en gang fra hver. Jeg har f.eks. stemt med både Firefox og Explorer.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Kan man? Så skynder jeg mig da lige at stemme med Explorer (bruger normalt Chrome) smile

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Det ved jeg så ikke hvad basserne har tænkt sig at gøre ved, men jeg håber da, at alle der har set mine striber vil gå ind og stemme på dem!  smile

Det kan nås endnu!

Why do I even bother?

Og InsektIndsigt og KælderKryb har taget føringen fra Ø-Kuller...

...men det er meget tæt løb, så skynd jer at stemme!

(hvis nogen gerne vil have et par ekstra-stemmer, kan de downloade nye browsere her:
http://www.google.com/chrome?hl=da   (Google Chrome)
http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/   (Firefox)
)

Er det ikke snyd at give mere end en stemme? ;-)

Nicenico

Man må gerne købe en ny computer eller 2 og stemme fra den  big_smile
Og sidst jeg kiggede stod der 38% - 38%. Det er da tæt!

Why do I even bother?

Jeg har ikke selv nogen, men mon ikke en iPhone/iPod/Android, også kan give en stemme?

Der er da en af mine "modstandere" der kan nogle gode tricks. Jeg førte lige med 41% mod 36%,
men nu er jeg bagud 39% mod 40%, og det tog kun en halv time! Der er en der har brugt sin frokostpause på at stemme på en anden over 50 gange.
Det er godt gået.

Why do I even bother?

Hvis det er SÅDAN, vil jeg da også opfordre folk til at downloade Opera og Netscape!

Nicenico

nicenico skrev:

Hvis det er SÅDAN, vil jeg da også opfordre folk til at downloade Opera og Netscape!

Safari...

Nu har redaktionen taget konsekvensen af at folk har snydt og stemt flere gange - afstemningen er annuleret og man skal stemme pr. Sms i stedet.

Jeg sendte en mail til basserne den 16. juni og fortalte, hvordan man kunne snyde med afstemningen når de ikke brugte IP-adresserne.
De mente nu ikke det ville være noget problem, og de havde hørt det før.........
Hvorfor vente så længe med at annulere afstemningen?????  roll  tongue  mad  hmm

Why do I even bother?

VoBo skrev:

Jeg sendte en mail til basserne den 16. juni og fortalte, hvordan man kunne snyde med afstemningen når de ikke brugte IP-adresserne.
De mente nu ikke det ville være noget problem, og de havde hørt det før.........
Hvorfor vente så længe med at annulere afstemningen?????  roll  tongue  mad  hmm

Hvor dårligt.

Man skulle næsten tro de var bestukket....

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

JAlbertsen skrev:

Nu har redaktionen taget konsekvensen af at folk har snydt og stemt flere gange - afstemningen er annuleret og man skal stemme pr. Sms i stedet.

Så er spørgsmålet bare om man kan snyde med det ?

soer5523 skrev:
JAlbertsen skrev:

Tvivler på at nogen gider anskaffe sig en masse mobilnumre for at kunne stemme flere gange...

92 Senest redigeret af soer5523 (2010-06-23 05:40:19)

JAlbertsen skrev:
soer5523 skrev:
JAlbertsen skrev:

Tvivler på at nogen gider anskaffe sig en masse mobilnumre for at kunne stemme flere gange...

Og må man så spørge dig om hvordan du ved at man ikke kan stemme flere gange med et nummer ? De har sikkert klogget i det....  big_smile

Men ellers held og lykke Vobo smile Jeg håber din serie kommer med, jeg stemmer selv... På dig  big_smile

Basserne.dk skrev:

Bananrepublikken (A)
Ganske Vist (B)
Insektindsigt & kælderkryb (C)
Stamstedet (D)
Ø-kuller (E)

Sms BAS STEM + koden på din favoritserie til 1225. Eks. Send BAS STEM A til 1225. Det koster kun alm. sms takst at stemme og du kan kun stemme én gang pr mobilnummer.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

JAlbertsen skrev:
soer5523 skrev:
JAlbertsen skrev:

Hvis man virkelig ville, kunne man vel overtale sine venner og familie (som intet aner om afstemningen) til at stemme på den man gerne ville stemme på (hvis det tæller for snyd).

http://farm2.static.flickr.com/1333/4727331981_cf46be66b6.jpg

sms "BAS STEM C" til 1225

Og hvis jeg får for mange stemmer igen, så laver de sikkert endnu en afstemning. Det er nu 3. gang man skal stemme om InsektIndsigt & KælderKryb.

Så få alle du kender til at stemme!

Og mange, mange tak til dem der har stemt tidligere og har stemt igen!  smile

Why do I even bother?

Nå, det er da vist længe siden jeg har været her!

http://img5.imageshack.us/img5/2118/iikkw0010.jpg

Why do I even bother?

Den var fed ! Kommer serien med i basserne ?  smile

Nej desværre. De valgte Ø-kuller.

Men jeg tegner videre på striben!  smile

Why do I even bother?

Bedre held næste gang. Det var jo lige ved flere gange, så det skal nok lykkes for dig  smile

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Bedre held næste gang. Det var jo lige ved flere gange, så det skal nok lykkes for dig  smile

Tak skal du ha', jeg vil arbejde på det!  big_smile

Why do I even bother?