Tråd: Sælges: Jumbobogsdisplays,

Hej,
Jeg skrev for et stykke tid siden, at jeg var færdig med at samle på Disney. Jeg lovede, at jeg ville poste en masse af mit Disney, men det har jeg ikke lige fået gjort.

Men her kommer så lidt.
Jeg har to jumbobogsdisplays:

Billede: http://img291.imageshack.us/i/fotoden09 … l1228.jpg/

Kom med bud!

1 tysk, 2 svenske minipockets:

http://img26.imageshack.us/i/fotoden09012011kl1233.jpg/

Kom med bud. - Dengang jeg købte de svenske kostede de 55,- kr. stk. Den tyske kostede 5 €.

_________

Ellers har jeg en komplet jumbobogssamling + 80-100 dubletter, næsten alle Temabøger. Alle Mammutbøger.

Jumbobog: 9,- stk. 10 for 80,-.
Temabog: Giv et bud.

Jeg har meget mere, som jeg vil poste senere.

Hvis du har interesse, så send en e-mail til mig på august.hbtk@hotmail.com eller ring til mig på 24 22 06 09. I hverdage ring kun efter kl. 15.00.

Hvis du er interesseret i andet end det jeg har postet ovenover, så send eller ring og spørg om jeg har det. Så kan vi finde en  god pris. :-)

Andeby-centrum.dk

Sv: Sælges: Jumbobogsdisplays,

Har du hemmelig agent anders and i hardback, Magiens Mestre og Ægyptens Mysterier?

Jeg har ikke Hemmelig Agent i hardback, men de andre har jeg.

Andeby-centrum.dk

Hvis du er interesseret, send et bud over e-mail eller her.

Andeby-centrum.dk

Jeg er interesseret i en del Mamut- og Jumbobøger. Sender dig en mail!

6 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2011-01-09 16:57:59)

Jeg er interesseret i en enkelt Jumbobog, fordi jeg føler det er min pligt at eje, hvad ofte bliver kaldt for den værste historie nogensinde. Mail sendt.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg er interesseret i en enkelt Jumbobog, fordi jeg føler det er min pligt at eje, hvad ofte bliver kaldt for den værste historie nogensinde. Mail sendt.

Af ren nysgerrighed føler jeg mig forpligtiget til at spørge hvad for en jumbobog det er?

8 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2011-01-09 17:44:03)

DanielB skrev:
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Af ren nysgerrighed føler jeg mig forpligtiget til at spørge hvad for en jumbobog det er?

Jumbobog 261, der indeholder En Stor Fejltagelse/Invasion Of The Killer Penguins. Jeg er blevet rigtig nysgerrig efter at læse den, fordi jeg er begyndt at være rimelig vild med dårlige spil, film og tegneserier. Dårlig musik kan af og til også være interessant, men i den kategori er der bare for meget at tage fat på, og bøger skal man sidde igennem i for lang tid til, at man kan holde de dårlige af slagsen ud.

Så jeg håber på at den danske titel siger noget om historiens kvalitet, og den engelske siger noget om handlingen. Så bliver jeg bare opslugt af at sidde og udpege fejlene.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg er interreseret i mindst en af dine jumbobog displays, men ved ikke helt hvad de er værd, så har du evt. ét bud på hvad det kan være? send evt. en mail til mig på david (snabela) videotech (punktum) dk

MVH. David Flyckt