Tråd: Sælges: Den komplette årgang

Hej med jer,

http://www.dba.dk/den-komplette-aargang … -72438629/

Sælger en stor gang Den komplette årgang, skriv til august.hbtk@hotmail.com

Hilsen August

Andeby-centrum.dk

Sv: Sælges: Den komplette årgang

Er det nogle du rent faktisk er interesseret i at sælge?

Sidst jeg prøvede at handle med dig blev det ikke til noget, fordi du bare stoppede med at svare på mine mails efter at vi havde skrevet lidt frem og tilbage.

Følte lige at det var min pligt at fortælle dig lille stygge ulv. Den måde du har stillet bøgerne på, dvs. skråt. Det ødelægger ryggen og gør dem skæve.

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

@JAlbertsen Ja, det kan jeg godt huske, jeg er interesseret i at sælge dem. Men jeg har ikke fået nogen mail fra dig, og du har heller ikke besvaret mine...  hmm

@Soer5523 Det var kun lige da jeg tog billederne, de stod sådan. Normalt ligger de i en kasse.

Andeby-centrum.dk

Lillestyggeulv skrev:

@JAlbertsen Ja, det kan jeg godt huske, jeg er interesseret i at sælge dem. Men jeg har ikke fået nogen mail fra dig, og du har heller ikke besvaret mine...  hmm

Vi havde en fin dialog omkring hvilke mammut- og temabøger du havde til salg og standen af dem. Sidste mail jeg modtog fra dig var d. 12. januar. Du spurgte efter en pris og jeg kan se at jeg skrev tilbage d. 13/1 og rykkede for svar d. 24/1.

Jeg har forwardet de to mails til dig nu, tjek dit spamfilter hvis det er det der giver problemer.

JAlbertsen skrev:

Jeg har forwardet de to mails til dig nu, tjek dit spamfilter hvis det er det der giver problemer.

Fik du min mail? Jeg har (stadig) intet hørt fra dig.