Tråd: AA nr. 7 2011

Jeg har overstående blad i okay stand, trods en lille vandskade på forsiden, som næsten ikke ses. Bladet er det, hvor Anders og Andersine bliver gift. Nogen der ved hvad det er værd? Og evt. giv et bud...

MVH. David Flyckt

Sv: AA nr. 7 2011

0 Kr.

50 øre på en go dag peter.  smile  smile  big_smile

Du kan sikkert ikke få noget for hvad der, ind til videre, er årets mest solgte blad.

Nogen der vil købe min brugte Star Wars IV-DVD? Eller mit brugte eksemplar af Wii Sports?

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

nå ok.. bare fordi de andre med olsen banden, anders fogh og de andre gik allerede ugen efter for mere end nyprisen.. Derfor jeg da dette blad udkom, købte en ektra..

MVH. David Flyckt

Hvis man køber ekstra eksemplarer af et blad i håbet om, at det stiger i pris, så skal man lade være med, at vandskade dem  wink

Odgaard skrev:

Hvis man køber ekstra eksemplarer af et blad i håbet om, at det stiger i pris, så skal man lade være med, at vandskade dem  wink

ja det var et rent uheld sad har også et jeg ikke har læst i, men det er jo mit eget blad.. men det er også kun en lille rund ring.. og som blev behandlet grundigt med det samme...

MVH. David Flyckt

Man skal vel heller ikke regne med, at bladet stiger voldsomt i pris få uger efter, at det er udkommet wink Tværtimod.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Man skal vel heller ikke regne med, at bladet stiger voldsomt i pris få uger efter, at det er udkommet wink Tværtimod.

Var det ikke netop det, dem med olson banden og alle de andre gjorde? wink

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:
Solens Søn skrev:

Hvor meget (voldsomt?) er de steget  i pris? Er det noget man kan læse om nogen steder?
Ment seriøst.

alicce skrev:
Den unge samler skrev:
Solens Søn skrev:

Hvor meget (voldsomt?) er de steget  i pris? Er det noget man kan læse om nogen steder?
Ment seriøst.

Synes at have set et sted her på forummet, at de allerede ugen efter gik på qxl for over nyprisen.. Må indrømme jeg ikke lige kunne finde tråden hvor det står i, men har kigget grundigt efter..

Er jo nok i en af de tråde om netop disse blade :-)

MVH. David Flyckt