1

Tråd: Tegneserieforretninger

Har I set afstemningen i denne uge på seriejournalen? Nu går det ud på bedste tegneserierforretning 2005. Jeg har handlet i 5 af de 6 butikker, så jeg fordeler mine stemmer lidt...
Jeg har desværre ikke handlet i Komics - er der ikke nogen der vil minde mig om hvor de har butik?
Foreningen har vist forresten i forbindelse med møder været inde omkring de samme fem - igen mindes jeg ikke at have besøgt Komics, men husker måske galt?

Sv: Tegneserieforretninger

Komics, er vist den der ligger i Mejlgade i Århus. Vi besøgte den ved Sommermødet 2004/Odder mødet. En lille butik, som dog ikke har så mange AA tegneserier, men mere importerede superhelte serier. Har handlet der to gange, uden problemer.

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Den er forsvundet ud af min erindring om den dag... men der havde jeg det nu også som Anders i "A ducks eyeview of Europe" (et par gange hvor jeg troede jeg havde indhentet jer andre var io gået - og ikke i den retning man fik at vide...)
Men erindringen siger mig at jeg har været i butikken før 2004.

Jamen, må den bedste forretning vinde :-)

jeg har handlet der ennnnnnnnnnnnn gang...

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python