1

Tråd: Kalender

Jeg kan rigtig godt tænke mig en kalender på hjemmesiden, med en oversigt over relevante datoer. Fx kunne deadline/udgivelsesdato til rappet stå der, diverse tegneseriemesser, vinter/sommermøder osv.

Det vil gøre mange ting meget nemmere   cool

Sv: Kalender

Fremragende forslag - håber det er praktisk muligt -

Første ting der skal i kalenderen er vel næsten jubilæums- og regionsmødet. Planen så langt er at holde to parallelle møder - et hos Kjartan i Hørsholm (Nordsjælland), samtidig med et hos mig i Sønderhå (Thy) - og så holde kontakt med hinanden og evt. andre interesserede via skype.

Rappets deadline kender vi også - og er der en dato for art-bubble?

AC skrev:

Fremragende forslag - håber det er praktisk muligt -

Første ting der skal i kalenderen er vel næsten jubilæums- og regionsmødet. Planen så langt er at holde to parallelle møder - et hos Kjartan i Hørsholm (Nordsjælland), samtidig med et hos mig i Sønderhå (Thy) - og så holde kontakt med hinanden og evt. andre interesserede via skype.

"Andre interesserte" kan f.eks. være medlemmer på Fyn. AC har du undersøkt om noen vil ha et regionmøte på Fyn?

AC skrev:

Hva er "art-bubble"?

sigvald skrev:
AC skrev:

Hva er "art-bubble"?

En dansk tegneseriefestival

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

sigvald skrev:

"Andre interesserte" kan f.eks. være medlemmer på Fyn. AC har du undersøkt om noen vil ha et regionmøte på Fyn?

Jeg tvivler personligt ikke på om der er nogen der har lyst til at holde det - det er mere om der er nogen der ville komme til det.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg holder gerne et regionsmøde her på klippeøen, men jeg er ikke på Skype, så I andre må bare få et referat efterfølgende ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm