Tråd: jeg har en blog
Jeg tænkte jeg lige ville dele min blog-side med noget af det jeg laver. Her er den så. klik her Hvis I har nogle tanker eller mening omkrig mine ting, så vær velkommen til at skrive løs herunder. :-)
Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig.
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » jeg har en blog
Jeg tænkte jeg lige ville dele min blog-side med noget af det jeg laver. Her er den så. klik her Hvis I har nogle tanker eller mening omkrig mine ting, så vær velkommen til at skrive løs herunder. :-)
Jeg forstår det ikke helt. Er det en blog som udstiller dine tegninger, eller hvad? Hvad er ideen i bloggen ?
I øvrigt. Virkeligt flotte tegninger, særligt den nye med uglen !
Jeg synes ikke de er særlig gode eller pæne.
Sjovt at se hvad man tegner på en sådan uddannelse, Jeg synes der er flere gode,
@Michael28,
Det var da ikke nogen særlig konstruktiv kritik...
Pirat temaet er også virkeligt flot!
Lægger folk mærke til, at du går og tager billeder af dem?
Du er sørme en dygtig fotograf. Jeg synes at dine tegninger er fine, men intet specielt. Dine fotografier derimod er ikke blot inspirerede, men de er også inspirerende.
Jeg er faktisk ret imponeret af dine billeder. Folks udtryk virker så utroligt ærlige og naturlige, når der uden varsel tages billeder af dem. Meget i modsætningen til alle de opstillede billeder i familiealbummene, hvor alle siger "smiiiiiil" eller ser stive/unaturlige ud.
Får du lov, eller ved du at du ikke behøver få lov, når det foregår i det offentlige rum? Jeg ville nok passe på ikke at blive slået ned, hvis man nu tager et billede af en på et forkert sted på et forkert tidspunkt..
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » jeg har en blog
Vi bruger PunBB