Tråd: Harry nymotens Amazon

Jeg har fundet to bøger på Amazon som jeg gerne vil købe, hos to forskellige sælgere i USA. Men da jeg ville bestille, så fik jeg følgende besked: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

Hvad betyder det? At sælgerne ikke gider sende til udlandet, eller at jeg har lavet en eller anden fejl under bestillingsproceduren?

Der er garanteret en masse rutinerede Amazon-købere her på forummet som ved sådan noget, tænker jeg. Jeg har aldrig prøvet det før.

Sv: Harry nymotens Amazon

Ja, det er ret almindeligt, at sælgerne, som Amazon samarbejder med, ikke vil sælge udenfor landet. Det gælder både for Amazon.com (USA) og Amazon.co.uk (UK).
Du kan faktisk se under beskrivelsen om de har "International & domestic shipping rates" eller kun "domestic shipping rates", kun i første tilfælde vil de sælger til udlandet.

Det har jeg osse været ude for flere gange, men som regel kan man finde den samme bog hos en anden Amazon sælger til en lignende pris.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

"Harry nymotens Amazon"
Ha ha ha ha ha ha ...

Tak for råd, så må jeg i gang med at finde andre sælgere. De her var bare billigere end de andre, øv.

Der står international, under shipping, hvis de sender udenlands.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."