Sv: Min mangelliste

Hvis du kan få David f til at smide mere end et par 50 øre slår du vist alle rekorder silaffen..  tongue

Silaffen skrev:

Hej du
Det er lidt svært at svare på, de har været dyre (4 cifre) dem i topstand, der er også nogle der har kostet en plovmand. Men jeg har allerede en del billeder så send en mail på md@san-as.com

Okay, så mange penge kan jeg som 13 årig dog heller ikke investerer på Anders And blade  wink  Til andre vil jeg også sige, at de ældste bladefra 1950 - 1965 ca. søger jeg ikke i specielt god stand. Dog heller ikke tagpapseksemplare.. øhm ja det lige over tagpap... Nej heller ikke poor.. Måske good eller sådan noget... Ja jeg er lidt svær at få tilfreds haha  big_smile

Hvis du kan få David f til at smide mere end et par 50 øre slår du vist alle rekorder silaffen..

Tjah, jeg er ikke helt vant til at købe dyre blade  tongue  men jeg skal jo have dem på et tidspunkt. På et tidspunkt.. Plejer nogle gange at være heldig at finde nogle gamle blade på kræmmermarkeder for 1 kr...  wink

MVH. David Flyckt

Hej David
Når du engang er kommet økonomisk ovenpå igen, så kan jeg lukke cirka 20 årgange til på din mangel-liste... denne gang Anders And Ekstra... i samme prisleje/stand som vores tidligere handel smile
Hvis det har interesse, så vil jeg lave en udførlig liste som sidst.
Mvh Jan

79 Senest redigeret af David F (2011-12-31 01:39:03)

Hej Jan.
Det lyder dejligt.. Jeg må desværre nok vente nogle måneder endnu, måske til efter vintermødet hvor jeg regner med at sælge nogle dubletter, hvis jeg da ikke køber mere end jeg sælger  wink Men jeg siger til når det er smile

MVH. David Flyckt