Tråd: Gratulerer med dagen DDF(r)

Gratulerer med dagen alle danske donaldister og DDF(r)-medlemmer i alle land!

I dag, eller rettere sagt i kveld/natt til i morgen er det nøyaktig 10 år siden vår venner AC Sivebæk og Søren Haagerup fra St. Clemens v/Odense stiftet dansk Donaldist-Forening (DDF(r)) mens de satt og chattet, med AC sittende i Vildbjerg (Jylland) og Søren Haagerup sittende i St. Clemens v/Odense (Fyn).

Takk AC og Søren - for meg ville aldri de 10 årene som har gått, vært de samme uten DDF(R)!!!

Sv: Gratulerer med dagen DDF(r)

sigvald skrev:

Takk AC og Søren - for meg ville aldri de 10 årene som har gått, vært de samme uten DDF(R)!!!

Helt enig - selvom jeg "kun" har været med halvdelen af tiden, så ville jeg nødigt være gået glip af de mange bekendtskaber foreningen har været katalysator for. Hurrap!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

sad  yikes  big_smile  big_smile  big_smile HURRAP!!! Jeg ved godt, jeg er ret så ny, men alligevel.... TILLYKKE DDF(R)!

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Ja, springer også med et stort tillykke til foreningen her fra klippeøen. Hurrap, hurrap, hurrap, hurraaaaaap ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jeg siger også et kæmpe tillykke med dagen til vores kære forening.

The Master of the Mississippi

Gratulerer med 10 år  smile

Stort Tillykke til DDF(R)...d.v.s. stort Tillykke til os selv, vi kan bare det dér!  big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Gratulerer !

Lykønskninger til foreningen også herfra. Vi har haft et fremragende jubilæumsmøde her hos mig i Sønderhå - med god mad, nørderi, hygge og hurraråb.

Vi så også tv-klip fra for 8 og 9 år siden - hvor vi dog lignede os selv, ... eller var noget mere nervøse end vi er i dag - og fik skubbet meget til brillerne osv.

Også et tillykke til foreningen fra mig, det klarer vi jo meget godt smile 10 år, det er alligevel noget!

Og tak til alle deltagerne til jubi-mødet, det var smadderhyggeligt som altid, og med skønne mennesker, og DETTE er jo aldrig en mangelvare i denne forening. DOG en smule lummert til tider, men det kan jo også altid være hygge smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

DOG en smule lummert til tider, men det kan jo også altid være hygge  smile

Det lyder interessant. Fortæl - fortæl!  tongue  big_smile

Jeg tillader mig også at gratulere!

Hans skrev:

Der var oplæsningen af en børnebog, der hed "Min kæp". Behøver man siger mere..?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Ja, for den rene er alting jo rent.
Handlede den om en skovarbejder med dårlige ben, så han havde brug for en kæp at støtte sig til?   tongue

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Solens Søn skrev:
Hans skrev:

Der var oplæsningen af en børnebog, der hed "Min kæp". Behøver man siger mere..?

Nej, det tror jeg vist ikke. Det er godt nok nogle avancerede børnebøger man har nu til dags.  big_smile

"Hvad laver i så på møderne" - "Jo, vi samles og læser højt af børnebøger for hinanden".  lol  wink

16

Det var nu en af fremads guldbøger fra 50'erne eller 60'erne. Den har blot nogle helt mærkelige bibetydninger i dag.

Tillykke! wink

Ved godt jeg ikke er med i foreningen, i nu, har en idé om at nu da jeg har fået lidt penge igen vil melde mig ind wink

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Og tak til alle deltagerne til jubi-mødet, det var smadderhyggeligt som altid, og med skønne mennesker, og DETTE er jo aldrig en mangelvare i denne forening. DOG en smule lummert til tider, men det kan jo også altid være hygge smile

Ja, tak til deltagerne. Det var vældigt hyggeligt. Og der var kage. Uhm - kage.

AC skrev:

Det var nu en af fremads guldbøger fra 50'erne eller 60'erne. Den har blot nogle helt mærkelige bibetydninger i dag.

Ja, hvordan skulle man dog kunne vide dengang at ordet 'kæp' i fremtiden osse ville få en anden betydning.
Krystalkugler er ikke hvad de har været.  big_smile

Det er da ikke noget. Jeg kan ændre en bogs betydning, blot ved at snakke om hvordan bogen føles.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!