Sv: Slet gamle forældede salgstråde?

Ja, også mig!!

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

27 Senest redigeret af sigvald (2012-03-20 08:26:01)

peter christensen skrev:

Det er mig en gåde hvorfor "folk" ikke kontakter sælger pr. email, man må da tro at både sælger OG køber har en email-adresse.

Det har tidligere skapt veldig rabalder når kjøp/salg har blitt avtalt i det skjulte via e-post, men jeg synes det er OK at man kontakter selger via e-post for å få mer informasjon. Bud bør dog fremgå offentlig i den aktuelle forumtråden - med indre tråden kun viderelinker til handel som foregår via eBay, QXL eller andre nymotens auksjonskanaler.

sigvald skrev:

Det har tidligere skapt veldig rabalder når kjøp/salg har blitt avtalt i det skjulte via e-post, men jeg synes det er OK at man kontakter selger via e-post for å få mer informasjon.

Men hvis tingene ikke blev solgt i første omgang, ser jeg ikke noget problem i, at en interesseret flere år efter undersøge privat, om tingene stadig er til salg. Der var jo i første omgang ikke interesse for et køb, så der er ingen andre evt. købere, som bliver snydt.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Men hvis tingene ikke blev solgt i første omgang, ser jeg ikke noget problem i, at en interesseret flere år efter undersøge privat, om tingene stadig er til salg.

Det er der heller ikke noget problem i. Problemet er at folk ikke henvender sig privat angående flere år gamle salgstråde, men foretrækker at besvare dem i forummet, formentligt fordi de kvier sig ved at henvende sig til sælgerne personligt flere år efter at varen har været sat til salg (det ville jeg heller ikke bryde mig om).

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg har lukket de gamle salgstråde, men der er desværre ingen funktion til at gøre det automatisk, så det bliver lige ad-hoc indtil videre, men det værste problem burde være løst nu.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Tusind tak, Mads! Det er jeg rigtigt glad for, og det er der osse mange andre som er.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"