Sv: Ratti

VoBo skrev:

Jeg mener de er ret seje.
Siger man ikke det mere?

Hvis jeg kender erik/Anreas von And ret synes han at det derimod er et for moderne udtryk til at han forstår den nøjagtige betydning.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Her er så side 6:
http://img24.imageshack.us/img24/2945/side6g.jpg

Hvis i ligger mærke til det, så er det med jordbær isen også med på min forside!

Kartofler, jeg gav mit liv bort for dem...!

http://www.youtube.com/AndersAndErSjov

54 Senest redigeret af Andreas von And (2009-05-05 18:04:20)

Nå, videre i serien. Vi ved du har siderne.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Her er så side 6:
http://img24.imageshack.us/img24/2945/side6g.jpg

Den er helt fin, god humor smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Jeg kan godt lide historien, og de fleste af ansigterne.
Men ellers er det en tand for rodet for min smag. smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Jeg har lavet en marcipan-figur af ratti og Andreas von And tog et billede af den. Det vil snart komme ind her i tråden.

Jeg har lavet en marcipan-figur af ratti og Andreas von And tog et billede af den. Det vil snart komme ind her i tråden.

Fedt nok smile

Beklager Kjartan, men figuren er væk for evigt!

Andreas von And skrev:

Beklager Kjartan, men figuren er væk for evigt!

Det gjorde du bare ikke !

Det er vel ikke min skyld at mobilen er død?

Jeg synes godt om stilen den giver god stemning, men af en eller anden grund tror jeg hele tiden de er i en kælder... Og i øvrigt, jeg tror du får lidt svært med inkningen af den...  big_smile

Andreas von And skrev:

Det er vel ikke min skyld at mobilen er død?

I øvrigt tror jeg kasper troede at du havde spist den...

soer5523 skrev:

af en eller anden grund tror jeg hele tiden de er i en kælder...

Så har jeg sat stemningen godt. Hmm... jeg kan ikke huske historien, og siderne er væk, men jeg kan vel alligevel fortsætte.

soer5523 skrev:

af en eller anden grund tror jeg hele tiden de er i en kælder...

Så har jeg sat stemningen godt. Hmm... jeg kan ikke huske historien, og siderne er væk, men jeg kan vel alligevel fortsætte.

JA, gør det endelig ! Jeg vil med glæde læse videre !

Kjartan har givet mig lov til at fortsætte serien.

Jeg har skrevet en historie og er i gang med at tegne den.

Bemærk. Jeg har tænkt mig at fortsætte serien i den stil Kjartan gjorde det. smile

Nu ved jeg godt det er en gammel tråd:) Men eftersom jeg er ret ny herinde, vil jeg da gerne give mit besyv med lidt konstruktiv kritik:)
Det med linealen er der et par der har kommenteret:) Men ja det kan virke ret sjusket. Pas på med det, for man har lettere ved at miste koncentrationen, når tingene virker "sjusket". Tror, du kunne lave en ret fed figur/serie ud af det, hvis du gennemarbejde, ren tegnede tegningerne lidt mere:) En af de ting, kunne f.eks være at du valgte en ting der som regel er ret kendetegnene ved en rotte. Halen. Halen er næsten ligeså lang som kroppen, der synes jeg simpelthen de er for korte i forhold til det skal være en rotte. Man ved med sikkerhed det er en rotte når halen er lang:)
Synes til gengæld du er rigtig god til at få nogle gode ansigtsudtryk med i billederne:)

Tegner på fritidsbasis. Alt, lige fra karikatur til håndmixeren i køkkenet.
Af uddannelse er jeg faglært maler.

Jacko skrev:

Nu ved jeg godt det er en gammel tråd:) Men eftersom jeg er ret ny herinde, vil jeg da gerne give mit besyv med lidt konstruktiv kritik:)
Det med linealen er der et par der har kommenteret:) Men ja det kan virke ret sjusket. Pas på med det, for man har lettere ved at miste koncentrationen, når tingene virker "sjusket". Tror, du kunne lave en ret fed figur/serie ud af det, hvis du gennemarbejde, ren tegnede tegningerne lidt mere:) En af de ting, kunne f.eks være at du valgte en ting der som regel er ret kendetegnene ved en rotte. Halen. Halen er næsten ligeså lang som kroppen, der synes jeg simpelthen de er for korte i forhold til det skal være en rotte. Man ved med sikkerhed det er en rotte når halen er lang:)
Synes til gengæld du er rigtig god til at få nogle gode ansigtsudtryk med i billederne:)

Hvis jeg lige må sige noget, så tror jeg at kjartan er blevet meget bedre siden da smile

I øvrigt så er jeg snart færdig med den historie jeg har skrevet til serien.

Jeg er lige blevet færdig med historien. Men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke synes at stilen ligner Kjartans nok. Og da det var et af mine egne ''must'', har jeg besluttet at tegne den igen. Så jeg har gemt alle Kjartans sider, printet dem ud og nu ligger de ved siden af mig. Bare så min inspiration konstant bliver genopfrisket.  smile

Jeg har nu lavet en del sider, jeg selv er rimligt tilfreds med. De kommer ind i løbet af et par dage.

okay men der gået over et år nu! men det er jo også en gammel tråd wink

I made my money square!

Jeg mindes at de rent faktisk kom ind. ved ikke hvad der er sket.