Sv: Ny font?

Det må jeg nok sige! Det er den desværre ikke hos mig, men det kan jo være at det kommer. Jeg krydser i hvertfald fingre for det!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Alex-And skrev:

Nu ser den ud til at være skiftet tilbage på min pc.

Samme her. Nesten alt på forumsiden er tilbake til den gamle.

Faktisk er der stadig lidt tilbage af den nye font. Men det er ikke meget, kun signaturen, og andre steder

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Treentre skrev:
Alex-And skrev:

Nu ser den ud til at være skiftet tilbage på min pc.

Samme her. Nesten alt på forumsiden er tilbake til den gamle.

Utroligt! Jeg har stadigvæk den nye font. Jeg har endda prøvet at logge ud og ind igen, men det hjalp ikke noget.
Er der andre som osse har fået den gamle font tilbage?

Næh, jeg har den stadig den nye font i Google Chrome på Windows 7.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Har også Google Chrome og W7....OG stadig den nye font...

"Es dauert nur ein p-paar Minuten, dann ist sie wieder ganz wie zuvor. Schauder!"

32

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men har i husket at trykke reload på den sjove genbrugslogo-knap oppe i hjørnet af browseren? Det gør jeg hver gang jeg er inde på ddfr.dk's hovedside fra en ny pc på jobbet, og så ændrer den sig starks til den nye opdaterede udgave (den udgave har 3 bannere i stedet for en enkelt billed-henvisning til Jubilæums-Rappet) (og ja, jeg har ikke et fast skrivebord på jobbet).

Jeg har ikke lige fået kommenteret her endnu, men here goes: jeg har en del opdateringer til sitet, nogle af dem er allerede kommet på, mens en masse venter forude. Egentlig var det bare vægten af skriften på forummet der skulle have været justeret ind, den kunne sagtens læses. Men siden så mange er vrede så har jeg ændret lidt tilbage igen.

Som AC siger så kan man da lige reloade - grunden til I ser forskellige versioner af siden er at jeres browsere cacher(gemmer) de tidligere hentede sider i stedet for at hente en ny hver gang.

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men har i husket at trykke reload på den sjove genbrugslogo-knap oppe i hjørnet af browseren?

Ja, det har jeg prøvet. Det gør jeg faktisk hver dag. Jeg har nemlig forummet som en permanent side i min browser, og når jeg så åbner browseren, så reloader jeg forumssiden så listen over nye indlæg dukker op.
Det kan selvfølgelig godt være at jeg ikke har opdaget at Ole har modificeret den nye font en smule (den virker faktisk lidt lettere at læse nu, synes jeg), men det er i hvertfald ikke den gamle font som er kommet tilbage.