Tråd: Stakkels nordmænd

Ingen Disney juleshow til vores naboer mod nord i år.
http://kpn.dk/film/article2770634.ece

The Master of the Mississippi

Sv: Stakkels nordmænd

Ærgerligt! Men det kan være at nogen, ligesom jeg har, har en dansk kanal hvor de så kan se dem der wink

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

3 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2012-05-07 18:48:04)

Sørme herligt at du som østjyde har en dansk kanal. tongue

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Sørme herligt at du som østjyde har en dansk kanal. tongue

Ja nemlig ja

Kan vi få nogle norske links til medier... - sådan en sag kunne nok gøre noget ved Disneys popularitet i Norge. I hvert fald hvis juleshowet er en lige så stor institution deroppe som her og i Sverige. Ser det hvert år - eller det vil sige, jeg ser det, går lidt rent og hjælper til i køkkenet og hænger det sidste pynt på træet - og når jeg så kan høre at spaghetti-scenen er ved at være forbi, skal jeg lige hen til skærmen og se årets overraskelse. Der mindes jeg så med skræk det år Aristocats åbenbart var genudgivet, og de viste samme scene som var med i hilsnerne fra nær og fjern.

Jeg er også ved at lærer min unger at det er en fast del af julen at der er disney juleshow.

AC skrev:

Kan vi få nogle norske links til medier...

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10065599
http://www.dagbladet.no/2012/05/07/kult … /21381505/

8 Senest redigeret af Treentre (2012-05-07 20:18:07)

"Der er ingen problemer her. Vi har kontrakt på endnu et to år, så traditionen fortsætter", siger Jacob Stegelmann.

To år til... wink Så er det over og ut på DR1 også.

Gold Duck skrev:

Ærgerligt! Men det kan være at nogen, ligesom jeg har, har en dansk kanal hvor de så kan se dem der wink

Hvad pokker, har I virkeligt danske kanaler i østjylland? big_smile

To år til... wink Så er det over og ut på DR1 også.

Ja, hvis de ikke får fornyet kontrakten, så kan vi nok kun se Disney´s Juleshow på en af Disney´s egne kanaler, og måske osse fra svensk TV, med mindre at deres kontrakt osse snart udløber. Vi kan i det mindste trøste os med at det stort set er de samme Disney scener som de sender hvert år, men derfor er det alligevel ærgerligt.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Stakkels nordmænd!!! Jeg ser selv juleshowet hver eneste år, og jeg kunne ikke forestille mig d. 24 december kl. 16 uden juleshowet! Vi må da håbe at der sker eller andet mirakuløst, og tja, som Jesper Fårekylling siger det, må man ønske når man ser et stjerneskud...

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Hans skrev:

Vi kan i det mindste trøste os med at det stort set er de samme Disney scener som de sender hvert år, men derfor er det alligevel ærgerligt.

Ja, selv om det er stort sett det samme hvert år så er det tradisjonen som er det viktigste. Programmet hører på en måte med til jula. (På en kanal som ikke har reklameavbrudd.)

12 Senest redigeret af Treentre (2012-05-08 08:07:04)

Alex-And skrev:

Jesper Fårekylling

At han heter det på dansk var jeg ikke klar over.
Fårekylling. Det høres i alle fall merkelig ut på norsk  lol Ligner hverken på får eller kylling.
(Jada..Jeg har googlet meg fram til at det er et insekt på dansk wink )

Hans skrev:

Vi kan i det mindste trøste os med at det stort set er de samme Disney scener som de sender hvert år, men derfor er det alligevel ærgerligt.

Ja! Godt jeg har noen versjoner av programmet på dvd. Da går det an å holde tradisjonen ved like uavhengig av hva som sendes på tv  smile

Ja, faktisk, det er helt vildt! tongue

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Treentre skrev:
Hans skrev:

Ja, selv om det er stort sett det samme hvert år så er det tradisjonen som er det viktigste. Programmet hører på en måte med til jula. (På en kanal som ikke har reklameavbrudd.)

Det er jeg helt enig i! Disneys juleshow er helt klart en vigtig del af julen for mange mennesker, så vi må håbe at kontrakten bliver fornyet.
Jeg ved ikke præcist hvornår det startede i Danmark, men jeg husker tydeligt at jeg så det hvert år som barn, så det må være startet engang i første halvdel af 1960´erne. Det vil komme til at føles mærkeligt i julen hvis det stopper.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Det vil komme til at føles mærkeligt i julen hvis det stopper.

Enig. Det blir ikke det samme å sette på en DVD/Blu-ray. Slike kan man jo spille av når som helst.

Its really too bad.I dont like this type of event tongue .
Every channel should maintain their rules and regulations,
and also should give priority to the east, west, north,
south, etc.I hope next time they will show this program
in every corner of the country.

Danish Channel show them in their channel.
So Disney should show this event.

Best of luck for the next..

ChristianSBertelsen skrev:

Its really too bad.I dont like this type of event tongue .
Every channel should maintain their rules and regulations,
and also should give priority to the east, west, north,
south, etc.I hope next time they will show this program
in every corner of the country.

Danish Channel show them in their channel.
So Disney should show this event.

Best of luck for the next..

Det er vidst det jeg vil kalde vrøvle-engelsk...

Hey Buddy Alex,

Jeg er en nybegynder i dette forum.
Venligst undskyld mig for min fejl.

Næste gang vil jeg prøve mit bedste for at
giver en pålidelig indlæg.

Christian, folk skriver til mig og påstår at du er en spambot. Tilsyneladende en uhyggeligt avanceret en. Er du det?

Det er i hvert fald en med masser af gramatiske-og-stavefejl, feks. EN pålidelig indlæg, venligst undskyld mig for min fejl, etc. etc....

Og så er der interessante links i beskrivelsen, som jeg ikke har lyst til at klikke på.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Uhyggeligt avanceret, uhyggeligt avanceret indeed. Men alligevel ret gennemskuelig.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"