26 Senest redigeret af Hans (2012-06-16 23:05:59)

Sv: Serie Journalen - problemer?

Er Seriejournalens hjemmeside nede for tiden?
Hver gang jeg prøver at komme ind på den bliver jeg omdirigeret til Seriejournalens forum. Det sker osse når jeg prøver at komme ind på siden via Google.

(når nu vi taler om hjemmesider, så lader det til at Disney (?) har fået lukket disneycomics.free.fr, som var fyldt med historier af b.la. Barks, Rosa og Gotfredson)

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

(når nu vi taler om hjemmesider, så lader det til at Disney (?) har fået lukket disneycomics.free.fr, som var fyldt med historier af b.la. Barks, Rosa og Gotfredson)

Eller måske er det free.fr der har lukket den... men det kan det æsten ikke være, jeg kan ikke fransk....

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Hans skrev:

Hver gang jeg prøver at komme ind på den bliver jeg omdirigeret til Seriejournalens forum.

http://seriejournalen.dk/debat/viewtopi … mp;t=15528

Hans skrev:

Tja, hvis den er blevet lukket så er det da fuldt forståeligt. Det kan undre at den fik lov til at leve så længe som den gjorde.

JAlbertsen skrev:
Hans skrev:

Hver gang jeg prøver at komme ind på den bliver jeg omdirigeret til Seriejournalens forum.

http://seriejournalen.dk/debat/viewtopi … mp;t=15528

Tak, Johannes! Det var rart at få det opklaret. Det skal blive spændende at se den nye version af Seriejournalen.

Tja, hvis den er blevet lukket så er det da fuldt forståeligt. Det kan undre at den fik lov til at leve så længe som den gjorde.

Ja, det er der ikke noget at sige til. Utroligt at den fik lov til at eksistere i flere år før den blev lukket. Det var ellers et godt research værktøj for os som alligevel har de fleste af historierne i blad og bogform.

Hans skrev:

Hans, det er en kombination af at jeg blev forstyrret af andre ting midt i arbejdet, og at jeg mangler nogle ting for at gøre det færdigt. Men jeg vil prøve at få det kørende i løbet af næste uge.

oledamgaard skrev:
Hans skrev:

Hans, det er en kombination af at jeg blev forstyrret af andre ting midt i arbejdet, og at jeg mangler nogle ting for at gøre det færdigt. Men jeg vil prøve at få det kørende i løbet af næste uge.

Det lyder godt, Ole! Bare tag den tid du skal bruge. Nogle dage fra eller til gør ingen forskel.

Så er siden i gang igen — dog under nyt navn. http://seriejournalen.dk

Den ser godt ud, og det er en god ide at Seriejournalen har slået pjalterne sammen med Danske Tegneserieskabere så der er flere til at bære læsset, da det hele jo trods alt hviler på frivilligt arbejde. Af nostalgiske grunde havde jeg dog gerne set at navnet, Seriejournalen, var blevet bevaret i en eller anden form som f.eks., "Danske Tegneserieskabere - Seriejournalen", eller omvendt, men det er en detalje. Det vigtigste er jo ikke navnet, men indholdet.
Tillykke med den "nye" hjemmeside, og held og lykke!