Sv: Et spil, jeg er ved at udvikle.

Jeg ved endnu ikke hvor langt det bliver, men jeg vil skyde på 10-15 timer langt...

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Det er langt! big_smile

M.v.h Anton331 (På Andeby.dk)
En af de største Don Rosa fan's EVER! (Og Arild Midthun, han er skam også (MEGET)god wink)

Egentlig er det en normal længde for et indie-spil.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Det lyder da fedt! Men med gamemaker... Har du så GameMaker pro? Så er der ihvertfald større chance for, at det bliver et godt spil wink

Men er det 3d, eller 2d baseret? Og er det lavet sådan, at der er et skill system, så man kan udvikle sine færdigheder?

Men er det et spil, du vil have ind på Andeby.dk, eller hvad?

Mvh. Lomme-Anden.
En fattig, men ivrig samler.

Almindelig sund fornuft, er ikke så almindelig enda!

Jeg har ikke GMpro, det er 2D-basseret, og som med hvert andet RPG (næsten), kan man få levelups, men jeg lod mig ikke inspirere af WRPG-spil, men JRPG-spil (for det har altid været min ynglings subgenre), så man kan ikke redigere rundt med sine EXP-point efter et levelup. Og jeg tror ikke det kan komme ind på Andeby.dk.
Jeg vil prøve at se om jeg kan spare op til GMpro, men som det ser ud nu... så har jeg ikke brug for det!  smile

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Jeg ville personligt prøve at kontakte andeby.dk, og se om du kan få dem til at udgive dit download. Hvis ikke, så kan man altid spørge foreningen, om de gider udgive det her.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Jeg ville personligt prøve at kontakte andeby.dk, og se om du kan få dem til at udgive dit download. Hvis ikke, så kan man altid spørge foreningen, om de gider udgive det her.

Det kunne være fedt! big_smile Er selv meget aktiv derpå! wink Enlig tror jeg godt man kan, bare de får en masse information om spillet og dig selv...

M.v.h Anton331 (På Andeby.dk)
En af de største Don Rosa fan's EVER! (Og Arild Midthun, han er skam også (MEGET)god wink)

Andton skrev:

Det kunne være fedt! big_smile Er selv meget aktiv derpå! wink Enlig tror jeg godt man kan, bare de får en masse information om spillet og dig selv...

Meget muligt, Anton331  tongue ....

Men jeg tror ikke de vil lægge det op sådan, at man skal downloade det, for at kunne spille det.

Mvh. Lomme-Anden.

Når man programmerer i game maker, kan man ikke lave streame det som et browserspil. Det kan man med f.eks. flash eller java, men med game maker bliver det nødt til at være et download.

Når man programmerer i game maker, kan man ikke lave streame det som et browserspil. Det kan man med f.eks. flash eller java, men med game maker bliver det nødt til at være et download.

Ja, det er rigtigt.
Men man kan måske ikke ligefrem sige at "programmere" i gamemaker, da det jo egentligt er en "drag & drop" editor. Selvfølgelig kan man også kode i det, men hvis man er god til kode, er det vel at foretrække, at kode det i et andet program...

Mvh. Lomme-Anden.