Tråd: Dragonlords m.m.

Det er nok mest m.m. jeg er ude efter her.
De seneste tre uger har der jo som bekendt være Dragonlords som tillæg til andebladet.
Er der nogen af jer læsere af dette forum, som har købt dem i "håndkøb".
Disse har nemlig haft et indlæg mere, et ark med reklame for indholdet, som har stukket ud mellem de to blade i posen.
Hvis der skulle være nogen, som er i besiddelse af disse, så vil jeg gerne overtage dem, da jeg abonnerer på bladet, og der var de ikke med.
Jeg kan også godt nøjes med at scan af de tre for- og bagsider, hvis man ikke vil af med indlægget.
Der mangler pt. billeder af dem på indlægsdatabasen.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Sv: Dragonlords m.m.

Hvis jeg stadigvæk har mine, så må du godt få dem. I så fald tager jeg dem med i morgen.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Hvis jeg stadigvæk har mine, så må du godt få dem. I så fald tager jeg dem med i morgen.

Hvis du mener til sommermødet, så kommer jeg ikke, men der er nok en scanner, så jeg kan få dem på plads i "basen"
Kan I have et godt sommermøde ;-)

Bornholmer-anden skrev:
Hans skrev:

Hvis du mener til sommermødet, så kommer jeg ikke, men der er nok en scanner, så jeg kan få dem på plads i "basen"
Kan I have et godt sommermøde ;-)

Tak!  smile Ja, det var det jeg mente. Jeg kan godt lægge dem til side til dig til næste gang vi ses. Hvis der er en scanner, så er der nok nogen som kan hjælpe mig med at få scannet dem og sendt til dig.

Det med nogle scans ville være meget udsøgt.
Og jo, jeg vil også gerne have dem til gode. ;-)

Bornholmer-anden skrev:

Det med nogle scans ville være meget udsøgt.
Og jo, jeg vil også gerne have dem til gode. ;-)

Der var desværre ingen scanner ved mødet, da alle de computerne var laptops, men jeg skal nok gemme alle tre ark til dig.