26 Senest redigeret af sigvald (2012-07-22 13:19:23)

Sv: Dragonlords eller De store hvide

Hellevad skrev:
Hans skrev:

Nu har jeg allerede historien på amerikansk, men det er alligevel ærgerligt at gå glip af første del af den danske udgave.

Så kan du jo bare læse AA og co. hver uge  wink

Dette er nøyaktig samme argumentasjon som har en tendens til å dukke opp i AOL-forumet når ikke-abonnenter tillater seg å bemerke tilfeller av mangefull informasjon om utgivelser i DD&Co. Den donaldistiske grunnidé - slik jeg har oppfattet den - er en idé om samhold og fellesskap for å dyrke felles interesser. Dette innebærer bl.a. forestillingen om å dele informasjon med hverandre. Det var vel bl.a. derfor Harry Fluks ble utnevnt til æresmedlem av DDF(r) - INDUCKS/COA er jo kroneksempelet på innsamling og fri presentasjon av informasjon om Disney-utgivelser. Det er med stolthet jeg selv bidrar og lenge har bidratt, til dette prosjektet. Det jeg (og Hans virker det som) noen ganger savner er at abonnenter og faste kjøpere kan bidra med aktuell informasjon om interessant nytt i DD&Co/AA&Co i de relevante donaldistiske fora.

sigvald skrev:
Hellevad skrev:
Hans skrev:

Nu har jeg allerede historien på amerikansk, men det er alligevel ærgerligt at gå glip af første del af den danske udgave.

Så kan du jo bare læse AA og co. hver uge  wink

Dette er nøyaktig samme argumentasjon som har en tendens til å dukke opp i AOL-forumet når ikke-abonnenter tillater seg å bemerke tilfeller av mangefull informasjon om utgivelser i DD&Co. Den donaldistiske grunnidé - slik jeg har oppfattet den - er en idé om samhold og fellesskap for å dyrke felles interesser. Dette innebærer bl.a. forestillingen om å dele informasjon med hverandre. Det var vel bl.a. derfor Harry Fluks ble utnevnt til æresmedlem av DDF(r) - INDUCKS/COA er jo kroneksempelet på innsamling og fri presentasjon av informasjon om Disney-utgivelser. Det er med stolthet jeg selv bidrar og lenge har bidratt, til dette prosjektet. Det jeg (og Hans virker det som) noen ganger savner er at abonnenter og faste kjøpere kan bidra med aktuell informasjon om interessant nytt i DD&Co/AA&Co i de relevante donaldistiske fora.

Tja, der var der en Midthun-forside på AA-bladet med den første del af historien, som var en scene fra historien, men jeg vil da give dig ret i at det er svært at vide hvad der er med, når man ikke køber det hver uge, eller har abonnement. Har ikke selv abonnement, men køber det hver uge i butikkerne, så det gør sådan set ikke nogen forskel for mig. Men synes ellers at der tit bliver reklameret herinde, men er da heller ikke herinde så tit, men synes næsten altid at der er noget reklame for noget særligt ved ugens blad, hvis der er noget særligt, her på forummet wink

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

Men de burde nu reklamere lidt mere for en Barks-historie i tre dele, hvis de vil tjene på det

Nemlig, og jeg forstår ikke hvorfor de undlader at skrive det på forsiden. Det plejede de altid at gøre før i tiden når de bragte en Barks historie.

Den donaldistiske grunnidé - slik jeg har oppfattet den - er en idé om samhold og fellesskap for å dyrke felles interesser. Dette innebærer bl.a. forestillingen om å dele informasjon med hverandre...Det jeg (og Hans virker det som) noen ganger savner er at abonnenter og faste kjøpere kan bidra med aktuell informasjon om interessant nytt i DD&Co/AA&Co i de relevante donaldistiske fora.

Det har du fuldstændigt ret i, Sigvald!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg var i Norge i sommerferien, hvor jeg købte to af deres sommertillæg: Den med Rip, Rap og Rup og den med Onkel Joakim! Jeg syntes faktisk at dette års sommerlæsning var cirka lige godt, udover at nordmændene og svenskerne fik 100 sider hver gang, hvor vi kun fik ca. 70 big_smile

AA-fan nr. 1
Billed-Mageren, Andeby.dk