Sv: Don Rosa-pakken

Glæder mig langt mere til de her bøger end de to foregående, som jeg mest af alt købte fordi jeg for at støtte projektet.

Ce soir.. en garde!

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg skal have den her nye kunstbog, for det er materiale jeg ikke har andre steder. Spørgsmålet er bare om jeg burde købe alle tre bøger i serien. Jeg sprang egentlig de to første bøger over da jeg allerede har "The Don Rosa Archives" bøgerne fra 2001 og den danske "Pertwillaby-fortællingerne". Er der nogen der kan sige noget om hvor fede de her bøger er sammenlignet med de andre udgaver?

Jeg tror ikke de er blevet trykt endnu, men de kommer jo til at indeholde Phalanx og Tagdenah serierne, så lidt nyt er der jo.

Ce soir.. en garde!

PP bøkene og CK bøkene vil også inneholde flere artikler og intervjuer fra fanziner som Comics Journal, Comics Interview, RBCC og flere andre. Videre vil det også være flere reklamer for Don Rosa's Comics & Stories og Captain Kentucky.

155

Så vidt jeg kan forstå på Jano er bøgerne trykt og Don har set dem og er glad. Ift. de norske bøger er det jo den komplette udgave PP der er med (der mangler ikke 2 striber på side et eller andet) - men det kender vi jo også fra den danske udgave.

For mig er særligt pdf-dvd'en også interessant - elsker at læse Dons sjove svar på alle mulige spørgsmål :-D

Arpin Lusene skrev:

Jeg tror ikke de er blevet trykt endnu, men de kommer jo til at indeholde Phalanx og Tagdenah serierne, så lidt nyt er der jo.

Er de med i PP og Ck bøgerne? Jeg ville have troet at de kom med i kunstbogen .

JAlbertsen skrev:
Arpin Lusene skrev:

Tagdenah og Khulan er i PP boken. Phalanx og Home Computer kommer i CK boken.

JAlbertsen skrev:
Arpin Lusene skrev:

Det ville også have givet mest mening, men det kunne tyde på at den tredje bog er søsat på baggrund af den store interesse der har været for de to foregående bøger, muligvis som følge af alt det ekstra der var med. Jeg skrev tidligere til Jano angående Rosas 9-siders 'Disney' historie, men han mente desværre ikke den ville komme med i den tredje pga. licens-problemer. Forståeligt nok, men ærgerligt, da det i så fald vil være det eneste der mangler.

Ce soir.. en garde!

AC skrev:

Så vidt jeg kan forstå på Jano er bøgerne trykt og Don har set dem og er glad. Ift. de norske bøger er det jo den komplette udgave PP der er med (der mangler ikke 2 striber på side et eller andet) - men det kender vi jo også fra den danske udgave.

For mig er særligt pdf-dvd'en også interessant - elsker at læse Dons sjove svar på alle mulige spørgsmål :-D

AC, jeg går ut fra at du også skaffer den tredje boken : "The Early (So-Called) Art of Don Rosa"?

I’m happy to announce that the books have been printed and will arrive on Monday, just in time for the first day of Don’s German signing tour. General shipping will start on October 15, right after I’ve returned from the tour. Also, if you haven’t done so yet, please check out our campaign for the upcoming third and last book in the series, “The Early (So-Called) Art of Don Rosa”, at http://www.indiegogo.com/donrosa-art?a=148782 – there are two and a half weeks left and 3000 EUR to go, so every preorder is very much appreciated. smile

Jano skrev:

I’m happy to announce that the books have been printed and will arrive on Monday, just in time for the first day of Don’s German signing tour. General shipping will start on October 15, right after I’ve returned from the tour.

Are the book also available during the tour? My impression is that my Danish friends have expected to receive their books while meeting you and Don in Hamburg.

Yes, I will have the books with me and preorders can be picked up during any of the signing dates (I've also sent an info mail regarding this to everyone who preordered).

163 Senest redigeret af Jano (2012-10-09 21:50:25)

For all of you who are still undecided on whether or not to buy the books, here's a quick hands on with the first two classics:
http://www.youtube.com/watch?v=Iw0LWcwx6Eo

Orders (and preorders for the third book) are open till Friday night at http://www.indiegogo.com/donrosa-art?a=148782. wink