Tråd: Don rosa i Hamburg

Hvem af jer skal til Hamborg i morgen( 5 oktober)

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

Sv: Don rosa i Hamburg

Mig - ses vi?

Ville gerne. Men kan ikke lige den dag ):

mega kæmpe Stor Don og Barks fan!!!!!

Det var en fed oplevelse i Hamburg og jeg fik i alt 6 autografer og sjovt at møde Don rosa.

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

Hvornår på dagen var du der, Alex? Jeg spekulerer på om vi sås? :-)

Ellers må du jo med til et møde engang så du kan fremvise dine 6 autografer (SNYD - en af butiksejerne stoppede mig efter 3 autografer - han var ved at blive helt tovlig da jeg trak 6 numre af AA Ekstra og en islandsk Lo$C frem - men han faldt lidt ned da jeg forklarede at de var til Don.

Af en eller anden grund er der nemlig udgivere der ikke kan finde ud af at sende Don hans ting - de danske blev dog dubletter (dem er han begyndt at få, så tak for det) - men jeg synes hellere Don skulle have to eksemplarer af de hæfter end at jeg skulle slæbe dem med hjem til de 6 dubletter jeg i forvejen har af de fleste numre af Rosa-ekstra-bladene.

AC skrev:

... hjem til de 6 dubletter jeg i forvejen har af de fleste numre af Rosa-ekstra-bladene.

Bare seks?
wink

Ja, det må være nok - en til mig, en til Don, en til Sigvald, en til Håkon og et par stykker til hvis nu.

Men da er de jo ikke bare til deg selv.
Og da er du også nede i fem ettersom Don har fått sine wink

AC skrev:

Ja, det må være nok - en til mig, en til Don, en til Sigvald, en til Håkon og et par stykker til hvis nu.

Kunne det tænkes, at du har dublet af AE nr. 2 og 3 fra i år? Jeg har været lidt dårlig til at opdatere samlingen fordi mit lokale supermarked ikke fører AE.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

10

Det har jeg - tager dem med næste gang vi ses.

Hvad er AE?

Don Rosa1000 skrev:

Hvad er AE?

Anders And Extra

The Master of the Mississippi

tak