Tråd: Min Anders And tegnejulekalender (Andeby.dk)!

Det her er nok lidt for langt inde i december, men her er det altså, jeg har lavet min egen, lille tegnejulekalender med Anders And tegninger, hver dag indtil jul! big_smile
I kan se den i min blog, på Andeby.dk, her: http://www.andeby.dk/default.aspx?secti … ;page=blog big_smile

Stor fan af Barks, Rosa og Midthun!

//Billed-Mageren, Andeby.dk

Sv: Min Anders And tegnejulekalender (Andeby.dk)!

Linket virker ikke.

mega kæmpe Stor Don og Barks fan!!!!!

Don Rosa1000 skrev:

Linket virker ikke.

Æv! Så bare gå ind på Andeby.dk, find en bruger som hedder Billed-Mageren, gå ind på hans blog og se julekalenderen big_smile

nu virker det

Den er god, BM ;D

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Har lige kigget på et par stykker på din side, og jeg synes faktisk de ser godt ud allesammen. Meget kreative og sjove synes jeg, ihvertfald dem jeg har set smile Godt arbejde, det gir en lyst til selv at tegne smile Scanner du egentlig billederne ind eller hvordan? fordi jeg synes min scanner udelukke en masse detajler, hvis ikke de er tegnet kraftigt op ?

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

de er rigtig gode kan især godt lide nummer 20, den er sjov smile

soer5523 skrev:

Har lige kigget på et par stykker på din side, og jeg synes faktisk de ser godt ud allesammen. Meget kreative og sjove synes jeg, ihvertfald dem jeg har set smile Godt arbejde, det gir en lyst til selv at tegne smile Scanner du egentlig billederne ind eller hvordan? fordi jeg synes min scanner udelukke en masse detajler, hvis ikke de er tegnet kraftigt op ?

Tak!
Jo jeg scanner alle mine tegninger ind på computeren! Jeg tegner op med tusch, men ved ikke om det er det der for detaljerne fremhævet? Optegner du da ikke? smile

T Nielsen skrev:

Tak!
Jo jeg scanner alle mine tegninger ind på computeren! Jeg tegner op med tusch, men ved ikke om det er det der for detaljerne fremhævet? Optegner du da ikke? smile

Arhh på den måde. Mig og en tusch har aldrig været gode venner det må jeg ærligt erkende big_smile jeg har simpelthen ikke toldmodigeheden til at side og tegne alle sine detaljer endnu en gang, men respekt for at du gør det tongue Derfor er jeg nu blevet glad for at tegne med kuglepennen istedet for smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)