1

Tråd: P4 Nu

I anledning af dagens blad med Sigurd Barrett-historie er dagens eftermiddags P4 på besøg hos undertegnede og vist naturligvis også  Sigurd Barrett. Midt/vest fra Holstebro holder lige her udenfor vinduet med en sendebil med kæmpemast på. Om lidt kommer naboerne nok og vil høre "Voffer do har besøg a æ pejl-vogn?" smile Det kan sikkert høres senere online.

Sv: P4 Nu

Om lidt kommer naboerne nok og vil høre "Voffer do har besøg a æ pejl-vogn?"  smile

"A regnet ik´ mæ a bliv´ knald´t helt he-er u´e på lan´et" big_smile

Udmærket! Du må gerne poste linket når udsendelsen er blevet online. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

AC skrev:

I anledning af dagens blad med Sigurd Barrett-historie er dagens eftermiddags P4 på besøg hos undertegnede og vist naturligvis også  Sigurd Barrett. Midt/vest fra Holstebro holder lige her udenfor vinduet med en sendebil med kæmpemast på. Om lidt kommer naboerne nok og vil høre "Voffer do har besøg a æ pejl-vogn?" smile Det kan sikkert høres senere online.

P4 eftermiddag for hvilken region?

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Der står jo Midt/Vest fra Holstebro i det indlæg du citerer, så det er måske en mulighed ? ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Bornholmer-anden skrev:

Der står jo Midt/Vest fra Holstebro i det indlæg du citerer, så det er måske en mulighed ? ;-)

Der har jeg kigget, og det ser ikke ud til, at der ligger noget indslag med vores kære Form(a)nd.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:
Bornholmer-anden skrev:

Der har jeg kigget, og det ser ikke ud til, at der ligger noget indslag med vores kære Form(a)nd.

Det er nok rigtigt, jeg kunne kun finde to andre indlæg fra samme dag, så det er nok ikke alle indlæg de putter på nettet.
Formanden var nok ikke god nok ;-)

I må nok hellere møde op på generalforsamlingen og stemme mig hjem smile

Nej, det er ikke alle kanalens direkte indslag der bliver lagt online. Har spurgt dem på deres nyoprettede facebook-side om de kan lægge AA-indslaget op - for udover mine raplerier sagde Barrett også nogle fornuftige ting om universet med arketyper osv.

Nu refererede jeg til Midt/vest's holdning og ikke medlemmerne her i foreningen.
Og det ville da være synd, hvis du bevægede dig helt ned til Peter, bare for at blive stemt hjem igen. Week-enden er jo dårligt begyndt på det tidspunkt ;-)

AC skrev:

I må nok hellere møde op på generalforsamlingen og stemme mig hjem smile

Nej, det er ikke alle kanalens direkte indslag der bliver lagt online. Har spurgt dem på deres nyoprettede facebook-side om de kan lægge AA-indslaget op - for udover mine raplerier sagde Barrett også nogle fornuftige ting om universet med arketyper osv.

Hvis det bliver lagt ud på hjemmesiden, vil man så kun kunne høre det på region-siden, eller kan man høre det i alle regioner? For synes jeg har erfaringer med at jeg kun kan se og høre ting fra P4-Syd på P4-siden....

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

Du skal ind på den rigtige regions hjemmeside for at kunne høre  (og se) regionens opslag.

Bornholmer-anden skrev:

Du skal ind på den rigtige regions hjemmeside for at kunne høre  (og se) regionens opslag.

Men kan man godt det? Synes altid at jeg automatisk havner på P4Syd-siden når jeg går ind på P4-siden....

Er den samme som Hellevad på Andeby.dk :-D

Nej, du kan godt hoppe fra den ene P4-side til den anden.