1

Tråd: Nyt Nørd Nyt - med artikel og plakat med Don Rosa

Det er yours truly som har forfattet en artikel om Don Rosas præ-Andeby-serier, særligt Pertwillaby og Captain Kentucky. -. og som et særligt scoop medfølger en plakat/piffert med Don som CK i 2012.

Læs fra pressemeddelelsen om bladet her - og sig til hvis vi skal lægge et blad fra eller sende (til en enkelt nordmand har jeg allerede reserveret et eksemplar, idet han gør det samme for mig smile

Det lykkedes! Nørd Nyt #25 blev færdigt, så vi kan have det med til Copenhagen Comics! Det er lidt dyrere end det plejer at være, men det skyldes kun at der er så mange (gode!) sider. Kom og sig hej til os til CC, hvor vi deler stand med Dansk Donaldist-Forening.

Vi skal nok skynde os med at få bladet ud til forhandlerne ogs. Hvis du slet ikke kan vente, så giv os besked på noerdnyt@tegneserielogen.dk og vi sender det til dig for 50,- inklusiv porto.

Det er i al beskedenhed et rigtig spændende nummer, med gæsteoptrædener af så prominente folk som Per Sanderhage og Frank Brahe. Dertil et flot NN-comeback af selveste X-Ugh og en artikel af en rab(p?)iat Donaldist. Læs om alt fra Batman til Luckner til Salvador Dali - kun i det nye Nørd Nyt!

Og vi glemte vist at sige: der er en flot farvepiffert med denne gang! Måske er der endda en lille bonus-Piffert, hvis du køber bladet til CC!

Venlig hilsen Nørd Nyt.
http://www.facebook.com/noerdnyt

PS: den flotte forside er lavet af Henrik Maegaard: http://mmaegaard.dk/

Vi ses til Copenhagen Comics!!

Sv: Nyt Nørd Nyt - med artikel og plakat med Don Rosa

AC skrev:

Det er yours truly som har forfattet en artikel om Don Rosas præ-Andeby-serier, særligt Pertwillaby og Captain Kentucky. -. og som et særligt scoop medfølger en plakat/piffert med Don som CK i 2012.

Læs fra pressemeddelelsen om bladet her - og sig til hvis vi skal lægge et blad fra eller sende (til en enkelt nordmand har jeg allerede reserveret et eksemplar, idet han gør det samme for mig smile

Flott, AC!
Jeg tror nok også at Gry er interessert, så legg av et til.

Kan du legge av ett til meg også?

Jeg vil også meget gerne lægge en billet ind smile