Sv: Don Rosa original tegning - og signeret blad - sælges

1450

1599

The Master of the Mississippi

"Pothole" McDuck skrev:

1599

Tillykke med købet :-)

29 Senest redigeret af sigvald (2013-08-10 14:39:32)

Theis skrev:

Okay, så siger vi, at sidste bud skal falde kl 14 i dag, lørdag den 10/8.

Dette var en veldig kort frist. Minner litt om den gangen det ble hentet inn bestillinger på et engelskspråklig finsk Donaldist-utgivelse mens jeg var på Island og hadde dårlig tilgang til internet. Vi har også sett liknende problemer i tilknytning til andre auksjoner. Til syvende og sist har det heldigvis alltid gått bra. Jeg fikk fatt i det finske bladet fordi andre som hadde bestilt bladet ikke hadde avhentet sitt eksempler flere år senere. Også i forbindelse med auksjonene har det gått bra. Så også i dette tilfellet. Selv om jeg hadde kommet over denne budrunden i tide hadde jeg hoppet av budkarrusellen lenge før slutt.

Hvem er forresten Niller3609 og alex112 som her kun bruker nicks? Det hadde sikkert vært OK for AC, Johannes og Rasmus å vite hvem de konkurrerer med i en slik budrunde.

Hej Sigvald
Jeg hedder Alexander, og jeg er 12 år. Jeg har mødt Don Rosa i Hamborg sidste år, men da tegnede han ikke til os, der stod i kø. Jeg mangler derfor stadig at få min første Don Rosa tegning. Da Theis lagde tegningen ud til salg, var jeg selvfølgelig meget interesseret og måtte spørge mine forældre, hvor meget jeg kunne byde. Jeg håber stadig på at kunne købe en Don Rosa tegning en dag. Det blev så desværre ikke i dag.
Hilsen Alexander (Alex112)

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

sigvald skrev:

Hvem er forresten Niller3609 og alex112 som her kun bruker nicks? Det hadde sikkert vært OK for AC, Johannes og Rasmus å vite hvem de konkurrerer med i en slik budrunde.

Niller3609 bedre kendt som Niels Verner tror jeg næsten alle danske donaldister kender. Han sørgede personligt for at få Pat Block til Copenhagen Comics og uddelte endda gratis kunsthæfter på sin stand som vi kunne få tegninger og signeringer i.

32 Senest redigeret af Treentre (2013-08-10 22:13:10)

sigvald skrev:

Dette var en auksjon. Hvem som eventuelt vinner er en sak mellom selger og kjøper. Hvem de andre budgiverne er har ikke AC, Johannes og Rasmus noe med. Og Pothole er ikke et nick det heller?
Alex112 kjenner sikkert ikke de han bød mot han heller.

Alexander (Alex112) var med på sommermødet for ca. 2 uger siden, men det har Sigvald nok glemt selvom han osse var med på mødet.

Det hadde sikkert vært OK for AC, Johannes og Rasmus å vite hvem de konkurrerer med i en slik budrunde.

Hvis de havde været i tvivl, og hvis det havde betydet noget for dem, så havde de nok selv spurgt til det skal du se. wink

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Alexander (Alex112) var med på sommermødet for ca. 2 uger siden, men det har Sigvald nok glemt selvom han osse var med på mødet.

Jeg har selvsagt ikke glemt ham. Jeg koblet bare ikke nicket med Alexander ettersom Alex112 viste et helt annet budmønster enn det Alexander gjorde på sommermøtet. Jeg skjønner at Alexander virkelig ønsker seg en Don Rosa tegning han også. Hvorfor han ikke fikk det i Tyskland vet jeg ikke. Men den enkleste måten dette problemet kan løses på er at Alexander blir med AC til Bokmässan i Göteborg senere i høst og lar AC lage avtale noe med Don på forhånd slik han har gjort før.

Hej igen
Jeg var ikke med på sommermødet. Jeg kommer til Gøteborg sidst i september med mine forældre. Vi har bestilt hotelværelse. Det kunne være helt fantastisk hvis det kunne arrangeres med en tegning der:-)
Hilsen Alexander - Alex112

Kæmpe stor Carl Barks og Don Rosa fan!!!!!

Ja det bliver fedt at komme til Göteborg! big_smile

mega kæmpe Stor Don og Barks fan!!!!!

sigvald skrev:
Hans skrev:

Jeg har selvsagt ikke glemt ham. Jeg koblet bare ikke nicket med Alexander ettersom Alex112 viste et helt annet budmønster enn det Alexander gjorde på sommermøtet. Jeg skjønner at Alexander virkelig ønsker seg en Don Rosa tegning han også. Hvorfor han ikke fikk det i Tyskland vet jeg ikke. Men den enkleste måten dette problemet kan løses på er at Alexander blir med AC til Bokmässan i Göteborg senere i høst og lar AC lage avtale noe med Don på forhånd slik han har gjort før.

Undskyld, det er åbenbart mig som tager fejl. Jeg kan forstå på Alex112´s svar at han ikke er den Alexander som var med til sommermødet.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"