1 Senest redigeret af Legsjovt (2014-01-08 15:25:34)

Tråd: I drømmeland

Hey alle..

jeg har brug for jeres hjælp..

jeg har mistede et Anders and blad som hedder

Titel: I DRØMMELAND
Original Titel: THE COIN
Hovedperson: Joakim Von And
Forfatter/Tegner: Don Rosa
Antal sider: 24
Udgivet første gang i: ANDERS AND & CO. I DRØMMELAND nr. 49/2002

jeg fik det med som et ekstra til det ugelige Anders and blad... om det lige var
det nr 42 fra 2002 kan jeg ikke huske... men vil høre om der er en der ligger inde med det
og vil sælge det?

smid en email så snakker vi om prisen da jeg på ingen måder ved hvad det vil koste...

Post's attachments

136px-I_drømmeland.jpg
136px-I_drømmeland.jpg 17.54 kb, 1 downloads since 2014-01-08 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: I drømmeland

Hvis der ikke er nogen, der umiddelbart kan hjælpe, så send mig en mail d. 21. januar, for i den uge vil jeg have adgang til mine dubletter, og jeg er ret sikker på, at jeg har et ekstra "I drømmeland". Bladet er gratis, du skal bare betale portoen. Jeg ved ikke helt hvad du mener med originaltitel "The coin". Det er en anden Don Rosa-historie. "I drømmeland" hedder originalt "The dream of a lifetime". Hvis du ikke kender Inducks, så er det et glimrende redskab til at opstøve informationer om blade og historier: http://coa.inducks.org/index.php Hvis der er andre historier, du mangler, så sig lige til. Jeg har en del Don Rosa-dubletter.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Hvis der ikke er nogen, der umiddelbart kan hjælpe, så send mig en mail d. 21. januar, for i den uge vil jeg have adgang til mine dubletter, og jeg er ret sikker på, at jeg har et ekstra "I drømmeland". Bladet er gratis, du skal bare betale portoen. Jeg ved ikke helt hvad du mener med originaltitel "The coin". Det er en anden Don Rosa-historie. "I drømmeland" hedder originalt "The dream of a lifetime". Hvis du ikke kender Inducks, så er det et glimrende redskab til at opstøve informationer om blade og historier: http://coa.inducks.org/index.php Hvis der er andre historier, du mangler, så sig lige til. Jeg har en del Don Rosa-dubletter.

Var det ikke bedre om AC skaffet ham den norske utgaven. Den inneholder den ekstra resymésiden som mangler i den danske utygaven:
http://duckman.pettho.com/2worlds/l_d2002-033b.jpg

Når du nu har lagt den manglede side op her, Sigvald, så kan Legsjovt jo printe den ud og mangler den dermed ikke mere. Så det er jo glimrende smile Men hvis det nu er den danske udgave, høn savner i sin samling, så nytter den norske jo ikke meget.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

takker alle sammen men har lige fået det ind af døren i dag:)

@Solens Søn jeg google bladet i drømmeland og der kom det op  på samme side med at Original Titel: THE COIN
gav dog ikke mening for mig men tænkte ikke lige vider over det men du har helt ret...