Sv: Medlemsstatus

Nu er medlemsnummer 300 så blevet uddelt!

Og vi er 128 aktive medlemmer, da vi også lige har fået en genindmeldelse!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Nu er medlemsnummer 300 så blevet uddelt!

Og vi er 128 aktive medlemmer, da vi også lige har fået en genindmeldelse!

128 av totalt 301 (nr. 313 innkludert) medlemsnummre, m.a.o. et frafall på over 57% - er det bra eller dårlig?

Jeg synes faktisk det er meget ok! Interesser kan jo skifte, nogen vokser fra det, nogen vokser til det, og alt i alt synes jeg det er fint, at halvdelen stadig hænger ved!

nogen vokser fra det, nogen vokser til det

Wax on, wax off.

Det vigtige er jo ikke hvor mange forskellige medlemmer, der har været alt i alt, men hvor mange der er til et givent tidspunkt. Og set i lyset af det sidste stykke tid er det vist ret godt.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Godt nytår herfra! smile

Så er der opgjort mandtal, og kan fortælle, at vi i skrivende stund er 137 aktive medlemmer og at medlemsnummer 309 netop er blevet uddelt.
Har desuden fået to nye henvendelser omkring medlemsskab i går, så det er jo ikke helt tåbeligt smile

Jeg har også netop udsendt påmindelser om kontingentbetalinger til jer!
Så jeg håber, du har sørget for, at jeg har din aktuelle mailadresse smile

132 Senest redigeret af DonHelferlein (2012-03-04 13:23:57)

Det er da vist også gået min næse forbi - kan du ikke sende mig en "påmindelse" til bacongrisen [snabel-a] live [punktum] dk? smile

"Es dauert nur ein p-paar Minuten, dann ist sie wieder ganz wie zuvor. Schauder!"

133 Senest redigeret af A.N.D.E.R.S.I.N.E. (2012-03-04 16:24:07)

Hej DonHelferlein (Michael ikke?) - kan godt forstå du ikke har fået en påmindelse, for har slet ikke en mail på dig smile
Sender den med det samme!

Vi har nu forøvrigt indhentet vores æresmedlem nummer 313 smile Så vi er ok oppe i medlemstal efterhånden.
Jeg har haft lidt travlt på privatfronten, så har ikke nået at registrere alle indbetalinger for året 2012 endnu, men er i gang nu, og når jeg er færdig, skal jeg nok komme med en opdateret fortegnelse over medlemstal og antal smile

Vi har nu forøvrigt indhentet vores æresmedlem nummer 313 smile

Indhentet? Var han blevet væk?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Innhentet i den forstand at det har kommet nok nye medlemmer til å fylle opp numrene fram til 313. (Tror jeg hun mener.)

Og det ved Hans også udemærket at jeg gjorde wink

Jep, næste uddelte medlemsnummer vil blive nummer 314!

Og det ved Hans også udemærket at jeg gjorde wink

Jep, næste uddelte medlemsnummer vil blive nummer 314!

Nåh, på den måde! Det var ikke nogen joke, jeg fattede faktisk ikke meningen til at begynde med. En smule pinligt, set i bakspejlet (indsæt rødmende smiley). tongue

Dejligt at se at der stadigvæk kommer nye medlemmer til! smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Næste uddelte medlemsnummer vil blive nummer 314!

Hva med å iverksette en liten vervekampanje?

Medlem 314 kan få en T-skjorte med PI  (3,14):
http://imagecache6.allposters.com/LRG/37/3787/7Y6IF00Z.jpg

Medlem 315 kan få en T-skjorte med Cæsar (Asterix-versjonen):
Den historiske Cæsar ble jo myrdet 15. mars (03.15 i amerikanske skrivemåte for dato).
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQloE6hcFRytGu2mpRFCU0k_MT3-isX65nP3F67DBdSSS_WricRTsORaD_tw

Medlem 316 kan få en T-skjorte med referanse til den lille Bibel (Johannes 3:16)
http://thetshirtgame.com/john316_t-shirt.gif

Du er velkommen til at donere de nævnte t-shirt hvis du vil Sigvald smile
Foreningen vil ikke bruge penge på den slags smile

Og Hans: Helt ok (vil gerne havde set det billede du havde i hovedet, ift. at foreningen havde indhentet Don smile )

(vil gerne havde set det billede du havde i hovedet, ift. at foreningen havde indhentet Don smile )

http://gamerant.com/wp-content/uploads/ … 70x320.jpg

sigvald skrev:

Hva med å iverksette en liten vervekampanje?

Medlem 314 kan få en T-skjorte med PI  (3,14)

Da hadde det nok passet bedre med noe slikt wink

Jeg er nu færdig med at gennemgå alle indbetalinger, og har netop sendt en mail ud til de berørte om, at de er administrativt udmeldt!
Så hvis du får sådan en mail, eller ikke får Rappet, når det bliver udsendt, så er det enten fordi, du er blevet udmeldt eller at vi ikke har din gældende adresse/mailadresse.

Skulle noget af overstående være noget, som du vil råde bod på, så enten send mig en mail (tryk på mailknappen under mit navn), og/eller overfør 175kr til konto 1911 8973194438.

Jeg har forresten talt antallet af aktive medlemmer op og vi er faktisk helt nede på 112! Men håber da at det kun er en kort overgang! Vi får pakket rappet i morgen, så hvis du ikke modtager det snart, så er det enten fordi vi ikke har din nye adresse eller fordi du ikke har betalt medlemsskab smile

Jeg har forresten talt antallet af aktive medlemmer op og vi er faktisk helt nede på 112! Men håber da at det kun er en kort overgang! Vi får pakket rappet i morgen, så hvis du ikke modtager det snart, så er det enten fordi vi ikke har din nye adresse eller fordi du ikke har betalt medlemsskab smile

Ja, 112 plejer jo at betyde ALARM, men så slemt er det vel heller ikke  hmm

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Jeg undskylder for dette fuldstændige blasfemiske forslag.

Men har vi nogensinde overvejet og ændre vores navn til "Dansk Disney forening" ? så vi ramte alle dem, som er vilde med disneyfilm og hvad vi ellers har af disney relateret ting.

Giv mig 80'ernes tegneserier tilbage eller følg mig på twitter: https://twitter.com/nishansen

Så er der status på året der er gået og vi er sluttet af med at have 129 medlemmer, hvilket er lidt mindre end sidste år, men stadig ganske godt, vi har bla. fået en del nye medlemmer.

Jeg har netop sendt påmindelser ud om betaling af næste års kontingent. Jeg har allerede fået 5 mails retur fordi mailadressen ikke eksistere, så husk endelig igen at melde det, hvis du skifter mailadresse!

Hvis du ikke har fået en mail, så er det enten pga. overstående, eller fordi du ikke har været medlem i 2012 - og hvis du vil rette op på noget i den retning, så send mig en mail smile

Så er alle indbetalinger her inden udsendelse af Rappet 21 gjort op og vi har desværre været nødt til at kontingentudmelde en del, så vi er nu nede på 103 aktive medlemmer! Det betyder så også, at der er en del der går glip af Rappet, men man kan altid nå det, hvis man kommer i tanke om glemte kontingentkroner smile

Vil forøvrigt håbe, at alle har huske at melde evt. bopælsændringer, for hvis Rappet kommer retur pga, ubekendt på adressen, så skal man selv betale den ekstra porto det koster at sende den ud igen!

Så er regnskab lavet for 2013 og vi endte med en nettotilgang på 1 medlem ift. året før, så vi nu er på 130 aktive medlemmer, hvilket blandt andet skyldes rigtigt mange indmeldelser! Dejligt!
(Og rent faktisk kom vi op på 131 medlemmer allerede d. 2 januar smile )

Jeg har netop sendt mails med kontingentpåmindelser ud!
Har du ikke fået den, så er der fordi jeg ikke har din aktuelle mail! Har allerede fået to retur!

Så hvis du ikke synes, at du har fået en mail fra mig, så skriv til mig så vi kan få det på plads!

Så er der lige sendt en sidste påmindelsesmail ud til de folk, der endnu ikke har betalt!

Sidder du med en dårlig samvittighed, så kan de sagtens nåes endnu smile

Man bliver bare automatisk udmeldt, så snart det næste rappet er på trapperne, hvis man ikke får betalt inden da!