Tråd: Aparte tegneserier

Der var en længere artikel i WeekendAvisen for noget tid siden, hvor dette blad (eller snarere helten og skurken) blev omtalt.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: Aparte tegneserier

Jeg har desværre ikke læst artiklen, men det var en god lille historie og meget oppe i tiden nu hvor flere og flere tager afstand fra omskæring af både drenge og piger.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Jeg har desværre ikke læst artiklen, men det var en god lille historie og meget oppe i tiden nu hvor flere og flere tager afstand fra omskæring af både drenge og piger.

Det har været ulovligt mod piger i meget lang tid, og sker vist kun i U-lande. Der ligger iøvrigt flere blade under deres hjemmeside.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:
Hans skrev:

Det har været ulovligt mod piger i meget lang tid, og sker vist kun i U-lande. Der ligger iøvrigt flere blade under deres hjemmeside.

Tak for links til de andre blade! Dem vil jeg kigge på og evt. downloade. - Ja, det er vist kun i visse afrikanske lande at omskæring af piger stadigvæk foretages.
Vi kan nok ikke forbyde omskæring af drenge, desværre, og hvis vi gjorde det så ville det nok stadigvæk foregå i det skjulte og blive udført af ikke-læger.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"