Sv: Sommermøde 2014

Tak til alle for et dejligt sommermøde (som sædvanligt) og udsøgt selskab! Og stor tak til værten, AC, og AC´s mor for god og rigelig forplejning. smile

The usual suspects:

http://i230.photobucket.com/albums/ee265/bukfan/DSCF5006-2_zpsdaa2ba40.jpg

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Som tidligere sagt,  tak for denne gang!
Der blev aafprøvet lidt nye ting denne gang,  som jeg meget gerne kunne tænke mig at høre jeres reaktioner på.

Det drejer sig dels om idee med at uddelegere opgaver på forhånd og dels ideen med at planlægge foredrag, som supplement til quiz og auktion

Er det knoget vi skal fortsætte med?

Har folk andre brugbare ideer?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Jeg har lige læst det såkaldte "Ruppet", som blev påtvunget mig på mødet. Det er som ventet helt og aldeles forfærdeligt.

54 Senest redigeret af AC (2014-07-30 10:05:03)

Som mødevært må jeg i hvert fald sige at det var en fantastisk lettelse for min medmødevært og mig at opgaverne var fordelt og at alle tog deres tørn og hjalp til - nogle gjorde mere end de behøvede men alle hjalp mindst med det, de var sat på til.
Der var sågar også folk der hjalp med at køre borde, stole og hynder hen på skolen efter mødet og med at tage teltet ned sammen med genboen og hendes familie.

Foredraget synes jeg var oplysende og godt - der er mange aspekter man som menig læser ikke altid er opmærksom på - som trykker, PR, kalkule osv. osv. - jeg har allerede refereret til foredraget et par gange: på en køretur sammen med et par norsktalende venner samt overfor en kollega her i Svendborg.

Som tidligere sagt,  tak for denne gang!
Der blev aafprøvet lidt nye ting denne gang,  som jeg meget gerne kunne tænke mig at høre jeres reaktioner på.

Det drejer sig dels om idee med at uddelegere opgaver på forhånd og dels ideen med at planlægge foredrag, som supplement til quiz og auktion

Er det knoget vi skal fortsætte med?

Har folk andre brugbare ideer?

Det er altid en god ide at have nogle interessante foredrag, da det bliver lidt for ensformigt kun at have quizzer og auktionen på programmet. Måske vi endda kunne få fat i nogle gæste-foredragsholdere hen ad vejen.

Uddelegering af opgaver er osse en god idé så værten ikke skal lave det hele alene. Der til skal det dog siges at folk plejer at være gode til at hjælpe til selvom de ikke er blevet bedt om det. Det ligger lissom i luften at tingene ikke kan fungere hvis værten skal lave det hele selv. Det er opgaven simpelthen for stor til.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Bortset fra fluerne om lørdagen synes jeg, at de nye initiativer virkede godt.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Det var helt klart ikke en forudbestilt del af programmet :-)

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Jeg er også selv stor fan af de nye initiativer, jeg vil ikke have noget imod at se dem igen.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!