Tråd: Radio 24/7

Radio 24/7 har netop interviewet mig, de kører åbenbart et tema med foreninger.

Det bliver muligvis sendt allerede i aften. Hvis jeg får nærmere info, så skal jeg nok sige til!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Sv: Radio 24/7

Det blev så i går:

http://www.radio24syv.dk/programmer/ak- … 05-2015-2/

I skal 16.50 min ind og så varer det til 23.38.

Fedt indslag! Du sælger virkelig foreningen godt:-)

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Fedt interview, Laila! Godt gået. Nu ved Radio 24/7s lyttere i hvert fald at vores forening eksisterer. smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

5 Senest redigeret af AC (2015-05-07 09:23:35)

Sejt - rigtig god udsendelse, hvor du får præsenteret foreningen fremragende! :-) Og tak for den rørende omtale af min samling og tossethed :-)

Radio 24/7's lyttere kendte os måske i forvejen - Niels fortalte i en lang udsendelse om tyveriet af de første AA&Co. blade - det var i foråret eller sommeren sidste år.

Tak for det, det er rart i synes det smile

Ja jeg håbede det var ok jeg nævnte dig AC, jeg tænkte, at vi to jo har været tilstrækkeligt mange gange i medierne til at det nok ikke gjorde noget, at jeg nævnte vores store samlinger.
Er godt klar over, at der er flere, der har væsentligt større samlinger, men det er jo ikke alle der lige vil nævnes i landsdækkende udsendelser smile

Endnu engang ser vi at vi har en rigtig rigtig god formand! Det er en fornøjelse at være medlem af en forening hvor der er så høj standard på præsentationen udadtil. jeg taler med venner og familie om passionen for aa, og der er faktisk mange der kender os, endda uden de har skyggen af interesse. så tak for det Laila And!

Anders And fra 49 til i dag.
Carl Barks plakater og litografier osv med signatur af Barks.

Sydsjælland

Jeg mangler en synes godt om knap :-)

Du skal have mange tak for de pæne ord! Jeg bygger bare videre på en god tradition - jeg er også selv stolt af at være en del af en forening som faktisk køres så professionelt som jeg synes at vores gør. Bestyrelserne har gennem mange år gjort et stort og godt stykke arbejde for at lave en forening, som vi kan være godt bekendt! :-)