Tråd: Anders And Classic

Er der nogen der har fået fat på det første Anders And Classic?
Det skulle efter sigende være udkommet i går, men mine lokale blad-pushere havde det ikke,
så jeg skal længere ud i periferien for at få fat på det.
Nogen der ved hvad prisen er?
Og om det.... ja altså...
Er der nogen der har lyst til at komme med en ANDmeldelse? smile

Sv: Anders And Classic

Jeg var i Kvickly i går og købe bladet, og der stod en 10 stykker på hylden (mere end hva de plejede at ha af Anders And Ekstra)

De 100 sider bladet fylder har en pris af 60 kr lige ud.
Der er limet ryg og lidt introdu(c)ktion på første side, og fire (eller var det fem) gode klassiske Barks historier, og ikke andre tilfældige fyld historier. Historierne virkede også lidt gennemtænkt, og viser flere perioder af Barks karriere - Har ikke fået læst i det endnu, bladrede bare hurtigt igennem, og det så lidt mere lågsus-agtigt ud end det gode gamle AAE smile

Det eneste der var ærgeligt, var at der ikke er reklame for det næste blad, så hva de finder på om to månender ved man ikke endnu wink

Men en fin udgivelse synes jeg - Titlen burde bare være Anders And Klassisk istedet for, men Classic lyder åbenbart mere fancy tongue

Tak for anmeldelsen smile

Nr. 5 indeholder historier, tegnet af Paul Murry. Forhåbentlig sælger det godt, så vi kan få mere Murry!

Arj, det er jo fine blade allesammen. Jeg har set nogle af dem for første gang her i sidste uge. Så skulle jeg alligevel have købt, mens de var i bladkiosken. De kommer vel retur igen, hvis de ikke bliver solgt, ligesom ugebladene?