Tråd: Genkend historien (ud fra et billede)

Nogle folk fra mit universitet brugte dette billede som coverbillede på en begivenhed.
http://media.andeby.dk/upload/modules/articles/articles/image/large/574277634370805540364117.jpg
Som tidligere medlem her prøvede jeg naturligvis at regne ud, hvilken historie det er fra. Men jeg må desværre give op. Nogen her, som er klogere end mig, og kan fortælle mig svaret?

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Sv: Genkend historien (ud fra et billede)

Hmmm, synes den er svær, tror ikke jeg har læst den, det er Vicar ikke?

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Jo, det ville jeg også synes. Men Inducks giver 4 resultater, hvis man søger på en Vicar-historie med keywordet "april", og jeg kan ikke gætte hvilken det er, kun ud fra énsætningsresumeer....

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

En hurtig søgning af tilsvarende billeder, i google billedsøgning, tyder på at historien er fra enten AA nr. 13/2005,  AA nr. 13/2006 eller 13/2007.

Hun snød med kalenderen 31. marts, så Anders troede, at det allerede var 1. april. Og så brugte han hele dagen på at narre sin sure nabo - og på selv at blive narret (AA&Co. nr. 13/2007).
Det er ikke kun ænderne, der laver aprilsløjer. Mickey Mouse og Klavs Krikke kan godt lide en god spøg, og den 1. april konkurrerer de om, hvem der er Andebys største spøgefugl. Men i 2005 løb konkurrencen af sporet: Folk blev udsat for nogle meget ubehagelige tricks - blandt andet fik Nora Malkeko hældt cement i håret. Alle gav Mickey og Klavs skylden, selv om det ikke var deres påfund, og de blev mere og mere forvirrede. Til sidst viste det sig, at det hele var en snedig plan, som alle deres venner havde udtænkt, fordi de var så trætte af Mickeys og Klavs? barnlige aprilløjer (AA&Co. nr. 13/2005).

5 Senest redigeret af sigvald (2016-04-02 14:37:56)

S.T.I.N.E. v.A. skrev:

Nogle folk fra mit universitet brugte dette billede som coverbillede på en begivenhed. Som tidligere medlem her prøvede jeg naturligvis at regne ud, hvilken historie det er fra. Men jeg må desværre give op. Nogen her, som er klogere end mig, og kan fortælle mig svaret?

Hvordan kan du vente at noen her kan eller vil hjelpe deg når det ikke kommer opp noe bilde i ditt innlegg?

Sigvald, der er da masser af billede.
Og derudover, så er der altid folk på dette forum, som både kan og vil hjælpe en med-donaldist i nød.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

...Og det er i AA&Co 2007-13 samt i 1993-13 at historien 'Aprilsnar' med det billede er bragt: https://coa.inducks.org/story.php?c=D+92415

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Bornholmer-anden skrev:

Og derudover, så er der altid folk på dette forum, som både kan og vil hjælpe en med-donaldist i nød.

Det kommer ikke opp noe billede hos meg. Så billedproblemet er reelt. Jeg vet ikke om problemet skyldes den nettsiden/serveren bildet er hentet fra eller om feilen ligger i dette forumet.

Ellers har du selvsagt rett i at folk her gjerne vil hjelpe meddonaldister når det er mulig.

sigvald skrev:
Bornholmer-anden skrev:

Det kommer ikke opp noe billede hos meg. Så billedproblemet er reelt. Jeg vet ikke om problemet skyldes den nettsiden/serveren bildet er hentet fra eller om feilen ligger i dette forumet.

Ellers har du selvsagt rett i at folk her gjerne vil hjelpe meddonaldister når det er mulig.

Har andre samme problem som Sigvald? Billedet vises fint her.
Og ja donaldister syntes jeg altid er klar på at hjælpe andre... uanset billede eller ej smile

Sigvald... du syntes ikke at kunne lide alt for nymodens teknik.
Kan det mon være en manglende opdatering eller noget der kan forvolde problemet hos dig?
(med venlig hilsen)

Problemet med nymotens teknikk ligger hos Sigvald. Bildet synes meget godt. I farger!