Tråd: Anbefalet køb til AA samling

Halløjsa

Jeg er på jagt efter at få en fin Anders And samling, med alle de gode historier og jeg er lidt i tvivl om jeg rammer rigtigt.

Jeg har i øjeblikket næsten alle jumbobøger i mellem 1 og 400, og 12 stks af de store hvide.

Derudover har jeg på tænkt at anskaffe mig DRSV, CBSV og her er dit liv onkel Joakim.

Jeg har set DRSV til salg hos faraos cigarer, men ifølge diverse tråde herinde er der vist lidt problemer med kvaliteten af trykket. Så mit spørgsmål er: skal jeg købe DRSV eller er der et bedre alternativ til Don Rosas historier, som er til at få fat på.

CBSV er jo ikke til salg i butikkerne længere, så denne skulle anskaffes brugt, men er der et alternativ til denne samling. Der er en på den blå avis til salg for 9000.- er det en fair pris?

Er der noget udover førnævnte som enhver AA samling ikke kan være foruden så hører jeg gerne nogle forslag.

Rune

Sv: Anbefalet køb til AA samling

Jeg synes debatten om DRSV var vildt overdrevet og er selv meget tilfreds med den.

CBSV bør du faktisk kunne få et par tusind eller mere billigere, især hvis du er ligeglad med kunstmappen, men det kræver jo man gider vente til det dukker op.

Og hvis du har/får de ting du nævner, så er du vist ved at være godt med

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hej Runer

Er der nogle af de store hvide som du mangler?
Er du interesseret i "Den store sorte Hexia de Trick" ?

Er ved at rydde op i samlingen, så har måske noget du mangler....

lynet skrev:

Hej Runer

Jeg er ikke interesseret i de sorte bøger, kun de hvide og der mangler jeg den store anders and og den store mickey mouse, de andre har jeg reserveret hos en.

5 Senest redigeret af alicce (2016-05-10 19:18:50)

Runer skrev:
lynet skrev:

Hej Runer

Jeg er ikke interesseret i de sorte bøger, kun de hvide og der mangler jeg den store anders and og den store mickey mouse, de andre har jeg reserveret hos en.

http://wenneberg.dk/Comics/DenStore/Grafik/1989-DenStoreHexiaDeTrick.GIF
Ups... beklager. Lynet skriver selv den store sorte....

Hej igen

Jeg har den store hvide Anders And.
Jeg kan godt sende nogle fotos, hvis du er interesseret.

Hvad er din mail ?