Tråd: Kendetegn på tegninger af Carl Barks

Hejsa...

Jeg er helt ny her - og har meldt mig ind, fordi jeg gerne ville finde info om hvordan jeg kan se forskel på tegningerne.

Er der mon hjælp at hente her...?

På forhånd tak.

Yrsa

Sv: Kendetegn på tegninger af Carl Barks

Hej Yrsa, velkommen til!

Bare så jeg er helt med, du vil gerne vide, hvordan du kan se, om en tegning er lavet af Carl Barks?

Bare til info, at hvis det handler om at finde frem til blade, med Carl Barks historier i, så findes der indeks på den slags.

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Det er fordi jeg har fundet et billede med Anders And, som jeg havde tænkt som en gave - men modtageren er Carl Barks Fan med meget stort F, så det skulle helst være af ham.

Men jeg kan altså ikke umiddelbart finde noget på nettet omkring "den store forskel", og jeg kan ikke huske forklaringen...

Har du et link til billedet, eller kan du uloade det herinde. Så skulle det ikke være det store problem at fortælle dig, om det er af Barks eller ej :-).

5 Senest redigeret af Yrsa (2016-06-03 20:31:34)

Jeg har et billede - men kan ikke finde ud af at få det ind i tråden...

Post's attachments

Anders And.png 674.98 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

6 Senest redigeret af Yrsa (2016-06-03 20:33:19)

Det kunne jeg så alligevel, men nu ved jeg ikke, om det er for lille.

Prøver igen med lidt større udgave...

Post's attachments

Anders And 2.png 1.64 mb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Det er desværre ikke et Carl Barks-motiv. Ligner noget standardproduktion fra Disney-koncernen. Nu bliver jeg lige en anelse selvpromoverende, men jeg har en betragtelig mængde Carl Barks-kunst til salg i mit galleri (www.disneyanaplus.com). Du er velkommen til at kigge på hjemmesiden og kontakte mig, hvis noget kunne have interesse (der skulle gerne være noget for enhver smag og i enhver prisklasse).

Tak for tilbagemelding. Så ryger det da med på loppemarked...!

Det andet kigger jeg da gerne på, og jeg har da heldigvis nogle måneder endnu, før jeg skal bruge noget.