Tråd: Copenhagen Comic Con?

Er der nogen, som har noget indtryk af, hvor meget "comic" der egentlig er over denne messe?
Alle VIP-gæsterne (der sælger autografer for 100 kr pr styk) er smukke, unge Hollywoodskuespillere, der aldrig har slået en streg på et stykke papir. Så er der konkurrencer i E-"sport" og udklædning, og de fleste foredrag er Q&A med nogen fra Game of Thrones. Og så koster en endagsbillet ca. det samme som et partoutkort til Bogform.
Det ser meget amerikansk ud og meget fjernt fra Art Bubble og Cph. Comics.
Hvad er jeres forventninger?

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Sv: Copenhagen Comic Con?

Comic Con i Köpenhamn och Comic Con i Stockholm verkar vara liknande mässor. För dyrt och för ointressant - jag tänker inte besöka någon av mässorna.

Jeg har så lave forventninger at jeg ikke kommer...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Mit galleri har godt nok booket en stand på messen, men jeg må da indrømme, at det er lidt et skud i tågen ift. målgruppe og andre udstillere. Nu bliver det prøvet af, og så må vi se, hvad  der sker :-).

Ja, det er også mit indtryk, at arrangementet er målrettet mod flere slags nørder end os tegneserienørder, der plejer at møde op til Art Bubble og Cph. Comics. Men "the usual suspects" (Cobolt, Fahrenheit m.fl.) er der da.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Jeg har lige snuset lidt til deres program.... jeg faldt over intet jeg kendte bare det mindste til !???
Det mindede mig mest om noget der hører til i TV serie verdenen??
Eller er det bare mig?
Jeg faldt i hvert fald ikke over tegneserier...