Tråd: S: Gladstone Donald Duck Adventures, både 1st og 2nd run

Hej,

Jeg har besluttet at rydde lidt ud i samlingen, da jeg har mange af historierne i så mange andre udgivelser, og gerne vil have lidt plads på hylderne.

Min samling af Donald Duck Adventures fra Gladstone står derfor for skud, der er mange Rosa-forsider og historier i blandt.  Det drejer sig om både noget fra første og andet run.

#2, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30

Jeg har vedhæftet billeder. Dem fra andet run er pæne, generelt også pæne fra første run, men er man minty-mint skal man kigge videre. Jeg ved ikke hvad prisen skal være, men kan genkende skambud ... Da der ikke er tale om en komplet serie vil jeg godt sælge enkeltvis.

Post's attachments

IMAG1956.jpg 1.65 mb, file has never been downloaded. 

IMAG1957.jpg 1.63 mb, file has never been downloaded. 

IMAG1958.jpg 1.68 mb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.
Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: S: Gladstone Donald Duck Adventures, både 1st og 2nd run

Jeg vil gerne købe nr. 16+20 smile
Porto regner jeg med omkring 30 kr iflg postdanmark takster, så hva siger du til 80 kr for de to blade inkl forsendelse? smile

Ikke flere, der er interesserede i at læse Carl Barks og Don Rosa på originalsproget til overkommelige penge? smile

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg har krydspostet lidt, da der ikke var den store respons, og derfor lagt nogen på Danske tegneserieskaberes forum. Jeg tror et fornuftigt udgangspunkt for mange af bladene er 10 kr./stk.

Mads Jensen

Fra Frasier: