Sv: Indlægsdatabase

Reklameslipperne kan godt efterlade mærker, afhængigt af, hvor forsigtigt de er taget ud.

Angående bogstav-indlæggene fra 1980, så har de sikkert alle 3 været indhæftet midt i bladet, og ikke bare løst ilagt.
Jeg mener, dog, at billedet af indlægget er det vigtigste, hvordan det er kommet med, er sekundært, men jeg noterer det, så når det hele skal finjusteres, så kommer det med.

Og ja, Mushashi har ikke givet lyd fra sig stort set siden han besøgte mig her på øen. Mener, at det var Føtex, som havde et handout, som han skaffede til mig, men det dukkede aldrig op. Han trak sig vist nok på grund af nogle uoverensstemmelser her på forum'et. Og slettede stort set alt, han havde skrevet inden da.

Men nu skrider det da fremad. 2000 blev færdig i dag ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Så blev årgang 2004 færdig.
Der mangler 95 indlæg indtil nu.
Det sjove ved 2004 er dog, at nu er der kommet flere indlæg, end der er udgivet blade.
Har du nogen af de 95 manglende indlæg, så send mig gerne et scan eller et billede, så jeg kan få fyldt hullerne ud.

Så blev jeg færdig med ande-bladet.
Til og med bladet der udkommer i denne uge, så er der registreret 3.162 blade.
I dem har der over årene været 3.744 indlæg af vidt forskellig karakter.
Og der mangler  billeder af 89 af disse.
Ligger du inde med nogle af de 89 indlæg der mangler billeder af, eller hører du til dem, som køber bladet i løssalg, og har indlæg, som ikke er listet endnu, så hører jeg gerne fra dig.
Et godt billede eller et scan af indlægget gør, at det hurtigt kan komme på plads, og oversigten kan blive så komplet som muligt.
På forhånd tak.

Og så kommer turen snart til AA Ekstra og alle de andre udgivelser, som jo selvfølgelig også har haft indlæg.

104 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2016-10-21 11:48:29)

Så lykkedes det at nå til vejs ende med mine egne indlægsbilleder.
4076 kendte og beskrevne indlæg, og af dem mangler der billeder af 165.
Af dem er de 3756 fra AA&Co., og der mangler billeder af 90 af disse.
Resten er fra så forskellige udgivelser som Disneyland Magasinet, Jumbobøgerne, Lommeanden og Grønspættepatruljen. Stålanden, Solohæfterne, AA Classic, AA Ekstra og WD Ekstra er også taget med.
Skulle der være nogen, som ligger inde med de manglende indlæg, så vil jeg blive meget glad for et scan eller bare et godt billede.
Er der nogen, som ligger inde med andre udgivelser med indlæg omkring AA&Co-universet, altså ikke Peter Plys, Prinsesse-blade og lignende, så vil oplysninger om disse, og selvfølgelig også gerne scans eller billeder, også blive vel modtaget, så siden med tiden kan blive så komplet som muligt.
På forhånd tak, og selvfølgelig også mega stor tak til dem, som allerede har hjulpet. Ingen nævnt, ingen glemt.
Billedet er det sidste oplæg: Lommeanden 12/1994: Skottevittigheder.

Post's attachments

12-94 skottevittigheder.jpg
12-94 skottevittigheder.jpg 50.13 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.