1 Senest redigeret af falk88 (2017-03-08 17:52:37)

Tråd: De første Anders And fra 1949

Hej alle  jeg er den glade ejer af de første Anders And blade fra 1949 alle er originale fra 1 til 10 .
Bladene er i en stand hvor de er tappet i ryggen og så har den tidligere ejere klippet et hjørne i hver blad for at få dem til at passe ind i en samler mappe fra 1960 .
Hvad kan sådan en samling være værd
?????

Sv: De første Anders And fra 1949

Det du får af vide af eksperterne på Facebook.

Nårrrh de 2 røvere

I bedste fald måske kr. 1.000,- i slidt stand udover de fejl du nævner

3-500kr for nr 1.. 50-100kr stk til for de andre..

Enig i begge d.o.

falk88 skrev:

Nårrrh de 2 røvere

Nu er jeg ikke selv på facebook
så kan I ikke lige fortælle hvad det går ud på ?

Hvem er de to røvere ?

Falk88 har haft samme opslag på Facebook, hvor op mod 10 personer samstemmende har vurderet værdien til 1000-1500 kr.
Jeg tror ikke, Falk88 er tilfreds med denne vurdering, hvorfor han fortsætter med at indhente vurderinger - og kaldte to af vurderingsmændene røvere :-)

Jeg er vist en af røverne.. Men står fast i min vurdering.. 1000 er nok prisen selvom de på en go dag måske kan indbringe 1200 og på en dårlig 800 samlet.. :-) Men hvad er formålet ved at spørge i øst og i vest? de bliver aldrig mere værd end ca det de fleste har vurderet dem til. Og selvom du håber på de er 3000-5000 måske 10000 værd er det det altså ikke :-)

siff 2 skrev:

Men hvad er formålet ved at spørge i øst og i vest?)

Det er altid rart med en second opinion... men, ja en tredje, fjerde eller femte gør dem ikke mere værd.

Måske kan man finde en køber at bilde ind at de er mere værd, men så vil det være falk88 der er en røver...

alicce skrev:
siff 2 skrev:

Men hvad er formålet ved at spørge i øst og i vest?)

Det er altid rart med en second opinion... men, ja en tredje, fjerde eller femte gør dem ikke mere værd.

Måske kan man finde en køber at bilde ind at de er mere værd, men så vil det være falk88 der er en røver...

haha- den var go :-)