1

Tråd: 2100 Anders And blade sælges

Hej

Jeg har lige fået godt 2100 Anders And blade ind af døren i dag, der er blade fra midt 50erne og frem til 2013, de vil primært blive solgt i hele årgange, dog bliver blade før 1969, splittet op, så der kan plukkes fra dem.

Har set løst på bladene fra 50erne og kan ikke se at de kommer til at koste meget over 25 kr pr stk.

Hold øje med min hjemmeside, hvor de vil blive lagt ud i løbet af de næste 14 dage.

Har du allerede et ønske nu, så send mig en mail, så kigger jeg på det.

Får man så rabat, hvis man køber meget, JA det kan du bande på du gør

Sv: 2100 Anders And blade sælges

Hej igen

Så er der pt lagt 12 årgange ud på min hjemmeside.

Jeg har set årgang 1965 til 1975 igennem og 60% blev smidt ud, 35 % fandt nåde i kassen 5 kg for 30 kr og kun 5% (årgang 67) bliver lagt ud under 6 kr

3 Senest redigeret af HT (2017-03-13 22:35:29)

Hej Igen

Så er jeg oppe på at have lagt 16 komplette årgange Anders And ud på min hjemmeside, flere ar årgange er helt unikke, da de er proppet med klistermærker, plakater, julekalender, spillekort og meget mere, jeg har noteret hvilke nummer der er indlæg osv.
Den tidligere ejer har godt nok smidt samtlige tillæg ud, men heldigvis ligger jeg inde med mange tillæg, så der hvor det er muligt bliver årgangene fyldt op med tillæg også.
Der hvor det er muligt, så skifter jeg også blade ud der er i stykker med pæne nye blade, det har der pt ikke været behov for

Hej igen

Så er der lagt yderligere 7 årgange Anders And ud, igen flere årgange fyldt med klistermærker, julekalender fastelavnsmasker og meget mere

Resten af marts måned gælder følgende rabat for komplette Anders And årgange

Køb 2 årgange og få den billigste til halv pris og jeg betaler portoen

Køb 4 årgange og få de 2 billigste til halv pris og jeg betaler portoen

Køb 6 årgange og få de 2 billigste og den dyreste til halv pris og jeg betaler portoen

Hej Igen

Her til aften fik jeg lagt yderligere 8 årgange ud på min hjemmeside, nu mangler jeg kun årgang 70, 72 og 73

Jeg har i dag fået lagt de sidste 3 årgange Anders And, 1965, 66 og 70, samt en stor lot Anders And blade udgivet mellem 55 og 59 ud på min hjemmeside