1

Tråd: Komplet splinter nye Anders And årgange 2008

Jeg har fået denne samling ind af døren, som skal videre.

En komplet årgang 2008, 52 blade, hvor de 51 er i original plastik, med tilhørende legetøj mm, nr 10 er det ikke.

Jeg har tidligere solgt et par blade af den slags til 50 kr, så hvis det er værdien, så er vurderingen 2600 kr, men mine var så i en bedre stand, da de ikke, havde ligget i en kasse og rodet rundt, så jeg ville nok snare vurdere dem til mellem 30 og 40 kr pr stk. Bladene er generelt set, ret flotte.

De sælges samlet, og hvad skal de så koste, lad os lave en lille aktion, den slutter søndag den 26 marts 2017 kl 22, jeg må dog indrømme, at der er en mindste pris, som jeg finder rimeligt, når den er nået, giver jeg besked.

Billeder af samlingen finder du på min hjemmeside under fanen Anders And, og de er lagt øverst på fanen, ønsker du flere billeder, må du sige til, jeg mailer gerne.

Sv: Komplet splinter nye Anders And årgange 2008

Hej HT
Mangler nogle af bladene i poser, er det en mulighed at købe nogle stykker ?
Mvh
John R Sørense

Hej John

Som udgangspunkt, bliver samlingen ikke splittet op, men bliver den ikke solgt, så kan det godt være, at den gør, og så bliver det nok bare en fast styk pris, som vil variere fra blad til blad, alt efter hvilken stand jeg sætter de enkelte blade til

MVH HT

Kan du måske oplyse om mindsteprisen?

Hej
Jeg oplyser ikke mindste prisen, kun når buddet er kommet over den, men jeg er ikke urimelig med den, og hudløs ærlig på det punkt, så det beløb, jeg har som mindste pris, holder jeg fast i.
Men du kan jo starte med at byde 1 kr for samlingen, og skriver jeg ikke noget, så er det i hvert fald ikke 1 kr :-)

500kr

Hvad er formålet med at holde mindsteprisen hemmelig ?

600 kr

Hej Tremhusevej

Lotten kom ikke op på mindste prisen, så lige nu venter jeg svar fra sælger, om han er tilfreds med de 600, og så må vi se om der er en handel :-)

MVH HT

10 Senest redigeret af finecomics (2017-03-27 21:23:07)

HT skrev:

Hej Tremhusevej

Lotten kom ikke op på mindste prisen, så lige nu venter jeg svar fra sælger, om han er tilfreds med de 600, og så må vi se om der er en handel :-)

MVH HT

Venter svar fra sælger! Er det ikke dig som er sælger?

Det var vist en meget hemmelighedsfuld auktion med skjulte priser og bagmænd :---(

650

12 Senest redigeret af finecomics (2017-03-27 22:01:41)

I så fald auktionen har fundet sit startpunkt og køre videre byder jeg kr. 675,-

Og såfremt der udstedes kvittering nu da der er bagmænd involveret ?

800 kr ?

14 Senest redigeret af HT (2017-03-29 15:43:28)

Hej Alle

Engang imellem, støder jeg på en samling, jeg har svært ved at give pris på, når jeg skal købe den, derfor vælger jeg at tage den i kommission, og bruge mit netværk til at sælge den, i det her tilfælde er sælger ikke særlig mobil og bor ude på landet og kunne derfor ikke overskue, at skulle fragte en kasse på 10 kg ind til byen med det offentlige, og lige den gren kender vi alle for godt, derfor var det mest naturligt, at jeg tog mig af det, selvfølge mod en mindre procentdel at salgssummen :-)

Mindste prisen blev ikke nået, at den var hemmelig er der ikke noget fordækt i, det kan man f.eks. vælge til på QXL

Aktionen sluttede søndag aften kl 22, så derfor er det kun de bud, der kom ind før dette tidspunkt, der gælder, at flere vælger at byde videre ser jeg derfor bort fra.

Vi vælger at sælge til det højeste bud, der ligger før kl 22, så den heldige køber er derfor Tremhusevej med et bud på 600 kr + porto, så Tremhusevej, må godt kontakte mig på min mail, så kan vi tage salget derfra :-)