Tråd: Anders And Classic: De italienske tegnere / argentinske tegnere

Jeg lagde mærke til, at det seneste nummer af Anders And Classic handler om italienske serieskabere. Næste nummer kommer ifølge reklamen på sidste side til at handle om argentinske serieskabere. Jeg har ikke fulgt så godt med i Anders And på det seneste, så mit spørgsmål er, om dette med at lave Anders And Classic baseret på nationalitet har stået på i længere tid? I så fald hvilke nationer? Og er der et sted, jeg kan få fat i de allerede udgivne eksemplarer? (Egmonts hjemmeside virker ikke til at hjælpe mig meget med disse spørgsmål)

2 Senest redigeret af alicce (2017-05-10 12:14:22)

Sv: Anders And Classic: De italienske tegnere / argentinske tegnere

Jeg har lavet en oversigt her:
http://www.wenneberg.dk/Comics/AAC/AAC.htm
Der er højst sandsynligt også en oversigt på i.n.d.u.c.k.s. og comicwiki

Jeg har tidligere manglet et nummer af det ugentlige Anders And & Co. - her var Egmont heller ikke behjælpelig.
Jeg blev henvist til min lokale forhandler, som jeg i første omgang tøvede med at 'belemre', men i sidste ende var det hende der skaffede mig det nummer jeg manglede. Så det vil jeg anbefale. Jeg ved ikke hvor langt bagud man kan bestille.

Tusind tak for hjælpen - det vil jeg prøve smile

Og hvis din lokale bladhandler ikke kan hjælpe, har jeg dubletter af de to nyeste + et par af de ældre...

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Ellers plejer tegneseriebutikker som Stribeladen i Århus eller Faraos Cigarer i København at have de nyeste udgivelser af AAC smile

Gyldne hilsner fra Gold Duck!