1 Senest redigeret af alicce (2017-05-27 10:20:24)

Tråd: Historisk pristigning på AA&Co.

I uge 20 bemærkede jeg at ugens Anders And & Co. kostede 34,95 kr. mod 29,95 kr. ugen før.
Jeg tænkte at det måske var grundet den medfølgende pose med Star Wars Lego i.
Men i denne uge koster bladet fortsat 34,95 kr., hvilket er den største stigning i bladets historie.

Sidste stigning var også historisk... det skete ved indgangen til 2015 under dække af en 'stor sensation'...:
Anders And & Co. havde fået vokseværk og var blevet sensationelt større (1 centimeter i højden).
Prisen fik dengang et nyk på 2 kroner, men det blev der ikke reklameret for.

Er der nogen der ved noget om salgstallene er styrtdykket?
Der var engang en tråd med oplagstal, men det er vist år siden den blev opdateret!?

Hvad syntes mine meddonaldister...?
Hvor meget er I villige til at give for ugens Anders And & Co.?
Som samler, så køber jeg det jo nok selvom det kommer til at koste ?? kr. ;-)

Sv: Historisk pristigning på AA&Co.

Nej, jeg tror da nok, at det er en dårlig ide at fortælle hvor meget man vil være villig til at betale.
På den anden side, så vil vi nok ikke kunne trække et fornuftigt oplag, hvis der kun er samlerne tilbage til 50,- pr. næse.
Men de ville nok kunne spare legetøjet ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

I denne uge koster ugens Anders And & Co. kr. 49,95 !!! yikes
Det er jo set før, når der er et ekstra årstids tillægshæfte med at prisen er eksempelvis 40 kr.
Men i denne uge er der noget der ligner en discount spinner med, samt et spinner hæfte... i mine øjne et stykke legetøj og et reklamehæfte.
"Gaveværdi 25 kr."... der er da ikke meget gave over det, hvis man skal betale for det!?

Der var ikke mange der kommenterede mit oprindelige indlæg... så jeg må hellere bare klappe kaje og ryste op med slanterne.

Hov... min spinner er blå... findes der andre farver??? lol

Der er foreløbig 4 forskellige på indlægsbasen.
Hvis din er anderledes, så udbedes billede, venligst ;-)

Og hæftet fås åbenbart kun i løssalg ;-(
Billede af hæftet (og mål hxb + antal sider) ønskes også

5 Senest redigeret af alicce (2017-08-23 16:27:22)

Bornholmer-anden skrev:

Der er foreløbig 4 forskellige på indlægsbasen.
Hvis din er anderledes, så udbedes billede, venligst ;-)

Og hæftet fås åbenbart kun i løssalg ;-(
Billede af hæftet (og mål hxb + antal sider) ønskes også

Uha... det var blot et forsøg på at være vittig... jeg vidste ikke at der var flere farver (ØV)  sad sad
Min er RØD, men med 'GULD' center... den i databasen ser ud til at have GUL ?? center, men det kan jo snyde på billedet!?

Mål på hæftet...
H = 29,7 cm
B = 22,5 cm
28 sider + 4 sidet ekstra indlægssider

Tror ikke det er billedet der snyder, jeg har 3 der ser anderledes ud. Både form og farve er anderledes, så der må være en hel del hvis man skal have alle sammen.

Som jeg lige kan regne det ud så er der omkring 48 forskeliige sad

Der er 4 forskellige farver og 4 forskellige former, men ingen spinner har sin egen farve i midten. Det vil sige at hver af de 4 farver spinner kan have 4 forskellige former men kun 3 forskeliige farver i midten. 4*4*3 = 48.  Eller er det helt forkert tongue
Det bliver en dyr omgang hvis min antagelse er korrekt, med 50kr pr blad. Små 2400kr og så er alle muligheder i hus smile

Bam2mut skrev:

Som jeg lige kan regne det ud så er der omkring 48 forskeliige sad

Der er 4 forskellige farver og 4 forskellige former, men ingen spinner har sin egen farve i midten. Det vil sige at hver af de 4 farver spinner kan have 4 forskellige former men kun 3 forskeliige farver i midten. 4*4*3 = 48.  Eller er det helt forkert tongue
Det bliver en dyr omgang hvis min antagelse er korrekt, med 50kr pr blad. Små 2400kr og så er alle muligheder i hus smile

Uha uha ja, men så kan vi jo hver især nøjes med at støtte indlægsdatabasen med billeder. smile

Alicce, har du også et billede ? ;-)
På forhånd tak, og tak for data.

Ups. Læste lige dit indlæg igen.
Er det målet på andebladet, og de 4 sider ekstra er tillægget i sammen mål?

Bornholmer-anden skrev:

Alicce, har du også et billede ? ;-)
På forhånd tak, og tak for data.

Ja det har jeg. Jeg har forsøgt at e-maile en forespørgsel på din mailadresse... øhm hehe, jo den er god nok.
Med min gamle PC røg min gamle mail korrespondencer... og så vidt jeg kunne se, kunne jeg ikke vedhæfte billeder via forummet her, så jeg afventer en 'almindelig' mail til mig smile

Bornholmer-anden skrev:

Ups. Læste lige dit indlæg igen.
Er det målet på andebladet, og de 4 sider ekstra er tillægget i sammen mål?

Det er udelukkende målet på tillægget.
Tillægget har fire ekstra sider indhæftet.... tillæg i tillægget!?!!
Det ugentlige blad har de sædvanlige mål... dog er det måske lidt tungere pga den højere pris cool

Jeg så en slags variant til bladet i dag  på den lokale tankstation. Der var ikke nogen spinner med til bladet, kun reklamen og det var i uåben stand. Det er da lidt specielt og dyrt for et blad uden legetøj tongue

Jeg kan opfordre til at man fotograferer spinnere hos sin lokale forhandler til indlægsdatabasen, hvilket jeg har gjort.

Jeg tror ikke der er 100vis forskellige, men flere end jeg vil investere i.

Jeg har kun købt ét blad (bare i tilfælde af at Egmont læser med... og så kan jeg da i samme omgang lige ytre min utilfredshed med at sidste uges blad var for dyrt!!!!! ).