1 Senest redigeret af HT (2017-11-26 21:12:46)

Tråd: Jule tilbud

Frem til 31 decemer 2017, gælder følgende:

Køb 2 komplette årgange Anders And og få den dyreste til halv pris
Køb 4 komplette årgange Anders And og få den dyreste og de 2 billigste til halv pris
Køb 6 komplette årgange Anders And og få den dyreste gratis og de 2 billigste til halv pris

Pt har jeg 62 komplette årgange Anders And til salg, tallene i () betyder at jeg har fundet de manglende blade, men at de ikke er lagt ind i årgangen endnu.

Ved køb af mere end 300 kr og pakken vejer under 10 kg er portoen gratis og ved køb af mere end 500 kr og pakken vejer under 20 kg er portoen gratis

Køb Anders And fra listen til 4 kr pr stk, til 40 kr for 5 kg, og 120 kr for 20 kg, har ca 60 kg liggende og som ikke er listet på hjemmesiden, det er ca 3 stk grønne mælkekasser, det er den perfekte gave til nevøen, som skal lære at samle på Anders And, de er relative pæne, men ikke gode nok for den kræsen samler

Du finder alle årgangene på min hjemmeside www.brugte-tegneserier.dk under fanen Anders And

Sv: Jule tilbud

dårligt mængde tilbud..........

køb 2*2 istedet og få de 2 dyreste til halv pris ........

Sv: Jule tilbud

Hej Peter

Har lige regnet på det og du har ret i at det i flere tilfælde bedre kunne betale sig at købe 2 eller 3 gange tilbud nr 1 frem for de andre, så nu har jeg ændret på tilbud 2 og 3, samt tilføjet mine porto regler :-)