Tråd: Anders And & Co. nr. 13 ?

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og opdager at der mod min forventning ikke står nr. 12+13 på påske nummeret, som det har været vanen de seneste år.
Så jeg vil lige høre om der er kommet et nr. 13 eller om det er en fejl at der kun står nr. 12 på dette års påske nummer?

Sv: Anders And & Co. nr. 13 ?

Jeg satser på det er en fejl at der ikke står begge tal på nummeret, for jeg tænkte det samme!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Ja, kigger man på andeby.dk under blade, så ses følgende: http://www.andeby.dk/blade/

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

4 Senest redigeret af alicce (2018-04-09 11:17:47)

Ja der står det højt og larmende i overskriften 12+13, så altså en fejl på bladets forside.

Under stregkoden kan man også ud fra 'datovarigheden' regne sig frem til en periode på14 dage i stedet for 7.

Tak for hjælpen venner :-)

alicce skrev:

Ja der står det højt og larmende i overskriften 12+13, så altså en fejl på bladets forside.

Under stregkoden kan man også ud fra 'datovarigheden' regne sig frem til en periode på14 dage i stedet for 7.

Tak for hjælpen venner :-)

Og der står direkte "Returuge: 14" som tekst!

Til undskyldning, så har der de seneste år stået f.eks. uge 12-13 i toppen, så er det dog lettere at se uden at skulle knække koderne i boksen med stregkoden.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Det bliver noget værre rod for fremtidige samlere der forgæves søger efter nr 13, 2018 ????????

Nå, det står i øvrigt også på sidste side i nummer 12, at næste nummer først kommer to uger senere pga. påsken.
(jeg kunne jo også bare have pakket bladet ud af posen inden jeg gik i panik :-D  ).