Sv: Pat & Shelly Blocks Frostlings

Så gik der igen et halvt år uden opdatering overhovedet. Intet nyt på Frostlog.

Projektet er nu mere end 2 år (!!) forsinket. Det er simpelthen ikke i orden.

Sidste nyt, de giver den sgu næsten lige et år MERE inden bogen lander????

We feel we have things well enough in hand to put a firm shipping date forward for the books. We are going to leave a bumper of time to make sure we can make the date though. We have scheduled a number of release events for May, 2018 including a grand party in Denmark.

We are setting the regular and deluxe books shipping date to backers on March 13th- which also happens to be Patrick, and Donald Duck's birthday. We will be reviewing everyone's orders, and we may contact you if we have any questions about your order in late August.

Ja, tre års forsinkelse er meget, men det er nu ikke værre end så mange andre Kickstarter-projekter. Op med humøret, Odgaard, i det mindste får vi da en fed release-event ud af det på dansk jord.

Niller3609 skrev:

Ja, tre års forsinkelse er meget, men det er nu ikke værre end så mange andre Kickstarter-projekter. Op med humøret, Odgaard, i det mindste får vi da en fed release-event ud af det på dansk jord.

Satser på en stor fed fest med ALT betalt ;-)

Nu nærmere vi os, hvordan ser det ud med levering og evt. postdanmark dumme bøde for import af varer med en værdi på over 80,-. Gør de noget aktivt så vi slipper for det?

56 Senest redigeret af Niller3609 (2018-02-24 15:43:48)

Ingen anelse, men jeg kan da finde ud af det. :-)
Jeg havde egentlig skrevet noget om, at Patrick og Shelly ikke kan holdes ansvarlige for danske toldregler mv. MEN I har jo efterhånden ventet længe på jeres ting, så lad mig i stedet tage "hjælpehatten" på. Jeg tilbyder derfor, at alle herinde kan få tilsendt deres premiums til mit galleri (så I sparer importmoms mv.). Hvis I skulle være interessede i dette, bedes I sende en mail til info@disneyanaplus.com med angivelse af navn, adresse samt hvad I skal modtage fra Blocks. Så skal jeg nok få det videresendt/videreformidlet til jer her i DK, når den tid kommer.

Det her virker sgu godt nok amatør agtigt, Update er nu at bogen er ved trykkeren? Denne meddelse bliver udsendt på dagen hvor bogen skulle sendes ud til backerne ????

Var det ikke de forskellige premiums, der skulle sendes til backerne først? Mener da ikke, de tidligere har fastsat en dato på selve release af bogen, men jeg kan sagtens tage fejl. Du kan da i det mindste trøste dig med, at bogen rent faktisk bliver til noget, nu hvor den er hos trykkeren.

Niller3609 skrev:

Var det ikke de forskellige premiums, der skulle sendes til backerne først? Mener da ikke, de tidligere har fastsat en dato på selve release af bogen, men jeg kan sagtens tage fejl. Du kan da i det mindste trøste dig med, at bogen rent faktisk bliver til noget, nu hvor den er hos trykkeren.

We feel we have things well enough in hand to put a firm shipping date forward for the books. We are going to leave a bumper of time to make sure we can make the date though. We have scheduled a number of release events for May, 2018 including a grand party in Denmark.

We are setting the regular and deluxe books shipping date to backers on March 13th- which also happens to be Patrick, and Donald Duck's birthday. We will be reviewing everyone's orders, and we may contact you if we have any questions about your order in late August.

Dette er fra lidt længere oppe i denne tråd. Men det blev sjovt nok heller ikke overholdt selv om han skriver at de har en "bumper" for at være på den sikre side :-(

Nå, men hvad er det for noget  grand party i Danmark? Det må man jo kunne sætte som en absolut sidste dato for at bogen gerne skulle dukke op ?

Jeg har netop fået følgende svar fra Patrick:

The book went to the printer mid-March, and we are still waiting on them here at April's end.

Man er åbenbart stadig i april, ovre i USA smile Men hvis bogen bliver trykt i Kina, sådan som han på et tidspunkt indikerede, kan der snildt gå et par måneder, fra den ryger i trykken, til han modtager resultatet.

Nogen der har noget nyt her? Har i modtaget noget?